اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980209363998941

رقیبی تازه نفس در ماشین‌سازی

عرضه و فروش دستگاه پرس وکیوم حروف چلنیوم آغاز شد

کد: 13980209363998941

http://bit.ly/2LtDcbt

، آبیک , (اخبار رسمی): تولیدکننده و خدمات‌دهنده فعال عرصه ماشین سازی کشور، دستگاه پرس وکیوم حروف چلنیوم را جهت ساخت و تولید تابلوهای سه بعدی (برجسته) با امکان قابلیت وکیوم کردن ورق نیم شیت از امروز به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش دستگاه پرس وکیوم حروف چلنیوم  ازامروز
عرضه و فروش دستگاه پرس وکیوم حروف چلنیوم آغاز شد

آواماشین طراح و تولیدکننده ماشین آلات صنعتی با تجربه ساخت انواع دستگاه‌های پرس وکیوم است

به گزارش روابط عمومی آواماشین البرز (طراح و تولیدکننده ماشین آلات صنعتی)، عرضه  دستگاه پرس وکیوم حروف چلنیوم در کرج آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به تولید تابلوهای چلنیوم سه بعدی (برجسته) هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون وکیوم کردن ورقه‌ای آکریلیک نیم شیت با ضخامت ۳ میل را دارند.

مسلم آخوندی مدیرعامل آواماشین البرز با اشاره به مزیت‌های این محصول و ارائه خدمت تازه در زمینه ساخت انواع پرس گفت: «تولید این محصول نتیجه ۱۰ سال تجربه کاری و تلاش بوده و برای تولید این محصول از خرداد ماه ۹۷ کار آغاز شده و هم اکنون دستگاه پرس وکیوم حروف چلنیوم وارد بازار شده است.»

وی در خصوص ضمانت این محصول ادامه داد: «دستگاه دارای یکسال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش است.»

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت آواماشین البرز مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۶۳۴۷۱۲۳۷۴ و ۰۹۱۲۵۶۶۷۴۳۴ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواماشین البرز

طراح تولیدکننده ماشین آلات صنعتی : فعالیت خود در صنایع چوب را با ساخت لبه چسبان لترون، mdf درسال 1385 آغاز نمود و سپس در سال 1387 برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص تولید درب های ضد آب نمود وبا ساخت پرس و نواربر غلتکی ABS فعالیت خود را در صنایع چوب افزایش داد. امروزه اکثر تولیدکنندگان درب های ضد آب در شهرهای مختلف از دستگاههای آریا ماشین استفاده میکنند. از سال1390 با تولید پرس وکیوم و ارتقاء آن سعی در افزایش محصولات خود داشتیم. خط مشی ما ساخت دستگاه با کیفیت خوب و با علم روز، تعهد در تحول به موقع دستگاه به خریدار ودر نهایت تلاش برای ارائه خدمات خوب و به موقع به شما خریداران محترم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی