اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980507389758941

pvc چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کد: 13980507389758941

http://bit.ly/2SKaHYD

، آبیک , (اخبار رسمی): pvc یک ماده ایده ال در ساختمان سازی است. موارد استفاده فراوانی برای پی وی سی وجود دارد. همچنین ماده‌ای است که اغلب برای لوله کشی آب و فاضلاب بعلت ارزان بودن طبیعی و انعطاف‌پذیر بودن استفاده می‌شود و همچنین برای ضدآب کردن درب‌ها و قطعات چوبی مناسب است.

pvc یا پلی وینیل کلراید

پلی وینیل کلراید (PVC) عبارت پی وی سی و وینیل بطور رایج  برای همه موادی که پلی وینیل  کلراید سازنده آنست استفاده می‌شود. پلی وینیل کلراید پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است. بطور عمومی بیشتر از 50% از پی وی سی ساخت بشر در ساختمان سازی استفاده می‌شود .زیرا پی وی سی ارزان بوده وبه سادگی سر هم بندی می‌‌‌‌شود.

کاربرد پی وی سی

در سال‌های اخیر پی وی سی جایگزین مواد ساختمان سازی سنتی نظیر چوب سیمان و سفال در بسیاری از مناطق شده است با وجود ظهور یک ماده ایده ال در ساختمان سازی همچنان نگرانی در رابطه با هزینه پی وی سی برای محیط زیست طبیعی و سلامتی انسان وجود دارد. موارد استفاده فراوانی برای پی وی سی شامل برش عمودی پنجره‌ها، صفحات گرامافون که منبع اسم گذاری برای صفحات وینیل، لوله، لوله کشی، کانال و لوازم نصب کردنی، کیف‌های ارزان قیمت، پنجره‌های تاریک( بدون دید) و در شکل نرم آن برای لباس، اثاثه یا لوازم داخلی نظیر پرده، کف سازی و ساختن سقف، پوسته کابل‌های الکتریکی، توپ‌های بازی سبک وزن وجود دارد. همچنین ماده‌ای است که اغلب برای لوله کشی آب و فاضلاب بعلت ارزان بودن طبیعی و انعطاف‌پذیر بودن استفاده می‌شود. 

امروزه با توجه به قابلیت‌های دیگر ورق pvc از جمله ضد آب بودن این محصول در صنعت دکوراسیون داخلی به عنوان دیوارپوش و... و همچنین در صنعت چوب جهت روکش کردن مصنوعات چوبی طرح دار یا cnc شده و جهت زیبایی و بالارفتن طول عمر محصول در مقابل رطوبت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باتوجه به اهمیت این موضوع آواماشین البرز طراح و تولیدکننده ماشین آلات صنعتی اقدام به طراحی دستگاهی با عنوان پرس وکیوم کرده است. دستگاه پرس وکیوم برای روکش کردن درب‌های چوبی hdf و cnc شده و قطعات چوب و mdf حکاکی شده مورد استفاده قرار می‌گیرد و روش کار آن با گرم کردن لایه روکش و سپس چسباندن آن بوسیله ایجاد خلاء است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آواماشین البرز به آدرس avamachineco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواماشین البرز

طراح تولیدکننده ماشین آلات صنعتی : فعالیت خود در صنایع چوب را با ساخت لبه چسبان لترون، mdf درسال 1385 آغاز نمود و سپس در سال 1387 برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص تولید درب های ضد آب نمود وبا ساخت پرس و نواربر غلتکی ABS فعالیت خود را در صنایع چوب افزایش داد. امروزه اکثر تولیدکنندگان درب های ضد آب در شهرهای مختلف از دستگاههای آریا ماشین استفاده میکنند. از سال1390 با تولید پرس وکیوم و ارتقاء آن سعی در افزایش محصولات خود داشتیم. خط مشی ما ساخت دستگاه با کیفیت خوب و با علم روز، تعهد در تحول به موقع دستگاه به خریدار ودر نهایت تلاش برای ارائه خدمات خوب و به موقع به شما خریداران محترم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار