اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980530397458941

آواماشین استخدام می‌کند

کد: 13980530397458941

http://bit.ly/31Wi3vA

، آبیک , (اخبار رسمی): شرکت آواماشین برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدان شرایط برای سمت کارگر ماهر استخدام می‌کند.

آواماشین استخدام می‌کند
آواماشین استخدام می‌کند

شرکت آواماشین با هدف طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، از کلیه متخصصان و واجدان شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند با پر کردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

مهارت‌های مورد نیاز برای کارگر ماهر:

1-آشنایی با ساخت سازه وشاسی 

2-مهارت در جوشکاری

افراد واجد شرایط می‌توانند فرم همکاری را در سایت شرکت تکمیل و یا به رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

شرکت آواماشین  طراح و تولیدکننده دستگاه‌های سی ان سی چوب، انواع دستگاه پرس وکیوم، پرس دربabs و... در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و با داشتن سال‌ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت ماشین سازی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواماشین البرز

طراح تولیدکننده ماشین آلات صنعتی : فعالیت خود در صنایع چوب را با ساخت لبه چسبان لترون، mdf درسال 1385 آغاز نمود و سپس در سال 1387 برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص تولید درب های ضد آب نمود وبا ساخت پرس و نواربر غلتکی ABS فعالیت خود را در صنایع چوب افزایش داد. امروزه اکثر تولیدکنندگان درب های ضد آب در شهرهای مختلف از دستگاههای آریا ماشین استفاده میکنند. از سال1390 با تولید پرس وکیوم و ارتقاء آن سعی در افزایش محصولات خود داشتیم. خط مشی ما ساخت دستگاه با کیفیت خوب و با علم روز، تعهد در تحول به موقع دستگاه به خریدار ودر نهایت تلاش برای ارائه خدمات خوب و به موقع به شما خریداران محترم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید