اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980406380618941

پمپ وکیوم چیست؟

کد: 13980406380618941

http://bit.ly/2LxLrmJ

، آبیک , (اخبار رسمی): وکیوم یا خلاء به محیطی گفته می‌شود که فشار هوای آن محیط کمتر از فشار جو باشد.

پمپ وکیوم
پمپ وکیوم چیست؟

منظور از وکیوم یا خلاء محیطی است که فشار هوای آن محیط کمتر از فشار جو باشد و براساس میزان فشار هوا به چهار گروه اصلی طبقه بندی می‌شوند:

  • وکیوم پایین
  • وکیوم متوسط
  • وکیوم بالا
  • وکیوم فوق بالا

اساس کار پمپ وکیوم

پمپ وکیوم‌های PVI از دو قسمت اصلی روتور ROTOR (شفت و پروانه) و بدنه (سیلندر و سر سیلندرها) تشکیل شده است که در عین مکانیسم عمل ساده از کیفیت بهروری بالائی برخوردار است.

جنس قطعات پمپ‌ها از کیفیت بالا و عملیات ماشینکاری آنها بر طبق استانداردهای ISO,DIN با دقت‌های در حد صدم میلیمتر صورت می‌گیرد که باعث حداقل نشت داخلی و افزایش راندمان دستگاه می‌شود.

هر دستگاه از لحاظ ظرفیت، فشار، میزان خلاء، مصرف قدرت و راندمان‌های مختلف آزمایش کامل می‌شود و کلیه قطعات در مراحل اقلام ورودی، ماشینکاری، ساخت، مونتاژ و تحویل نهائی ۱۰۰% توسط بخش Q.C کارخانه کنترل می‌شود.

مکانیسم عمل پمپ وکیوم

حرکت دورانی و خارج از مرکز پروانه حول محور پمپ وکیوم در داخل سیلندر محتوی آب سبب تشکیل رینگ آب می‌شود. در جهت دوران با ورود و خروج مداوم پره‌ها در داخل آب، حجم بسته فضای بین دو سرسیلندر، هر دو پره و جداره داخلی رینگ آب در یکطرف افزایش می‌یابد و عمل مکش صورت می‌گیرد و در طرف دیگر کاهش یافته ( ناحیه دهش ) و عمل تراکم انجام می‌پذیرد.

عمل خنک کردن پمپ وکیوم بوسیله آب انجام می‌شود و می‌توان از کندانس ذرات آب همراه هوای خروجی و برگشت آن به پمپ نیز استفاده کرد که در نتیجه خنک شدن پمپ و تثبیت درجه حرارت واکنش تراکم بصورت ایزوترمال انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواماشین البرز

طراح تولیدکننده ماشین آلات صنعتی : فعالیت خود در صنایع چوب را با ساخت لبه چسبان لترون، mdf درسال 1385 آغاز نمود و سپس در سال 1387 برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص تولید درب های ضد آب نمود وبا ساخت پرس و نواربر غلتکی ABS فعالیت خود را در صنایع چوب افزایش داد. امروزه اکثر تولیدکنندگان درب های ضد آب در شهرهای مختلف از دستگاههای آریا ماشین استفاده میکنند. از سال1390 با تولید پرس وکیوم و ارتقاء آن سعی در افزایش محصولات خود داشتیم. خط مشی ما ساخت دستگاه با کیفیت خوب و با علم روز، تعهد در تحول به موقع دستگاه به خریدار ودر نهایت تلاش برای ارائه خدمات خوب و به موقع به شما خریداران محترم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار