اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980422384618941

آوا ماشین رقیبی تازه نفس در صنعت ماشین سازی ارائه کرد

آغاز عرضه و فروش دستگاه نواربرغلتکی ABS از امروز

کد: 13980422384618941

http://bit.ly/2lko05b

، آبیک , (اخبار رسمی): تولید کننده فعال عرصه صنعت ماشین سازی کشور، دستگاه نواربرغلتکی ورق ABS را با امکان برش همزمان ۷ سایز متفاوت ورق ABS از امروز به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش دستگاه نواربرغلتکی ABS ازامروز
آغاز عرضه و فروش دستگاه نواربرغلتکی ABS از امروز

به گزارش روابط عمومی آوا ماشین، از امروز  عرضه نواربررشته برغلتکی در کارخانه آوا ماشین آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از درب‌ها وکابینت‌های چوبی ضدآب شده هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون ضدآب کردن کناره‌های محصولات فوق را دارند.

آقای آخوندی مدیرعامل آوا ماشین با اشاره به مزیت‌های این محصول گفت: «تولید این محصول نتیجه چندین ماه تلاش بوده و برای تولید این محصول از اوایل اردیبهشت ۹۸ کار آغاز شده و هم اکنون دستگاه نواربرغلتکی ABS وارد بازار شده است.»

وی ادامه داد: «دستگاه نواربر یا رشته برغلتکی ABS به دوصورت یک طبقه و دوطبقه جهت رفاه حال مشتریان عزیز ساخته می‌شود و تمام غلتک‌های برش سختکاری شده وشفت‌ها به صورت سنگ خورده هستند. همچنین از مزایای دیگر این دستگاه سرعت برش مناسب و بدون پلیسه و لب پر شدن ورق و بدون آلودگی صوتی و گرد و غبار است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آوا ماشیبن به آدرس avamachineco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواماشین البرز

طراح تولیدکننده ماشین آلات صنعتی : فعالیت خود در صنایع چوب را با ساخت لبه چسبان لترون، mdf درسال 1385 آغاز نمود و سپس در سال 1387 برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص تولید درب های ضد آب نمود وبا ساخت پرس و نواربر غلتکی ABS فعالیت خود را در صنایع چوب افزایش داد. امروزه اکثر تولیدکنندگان درب های ضد آب در شهرهای مختلف از دستگاههای آریا ماشین استفاده میکنند. از سال1390 با تولید پرس وکیوم و ارتقاء آن سعی در افزایش محصولات خود داشتیم. خط مشی ما ساخت دستگاه با کیفیت خوب و با علم روز، تعهد در تحول به موقع دستگاه به خریدار ودر نهایت تلاش برای ارائه خدمات خوب و به موقع به شما خریداران محترم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار