اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980710409428941

آشنایی بیشتر با MDF و انواع آن

کد: 13980710409428941

http://bit.ly/2otqzn9

، آبیک , (اخبار رسمی): MDF نوعی چوب مصنوعی (مهندسی) تولیدشده از ذرات چوب است که به روش خشک تولید می‌شود و چگالی آن بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم برمترمکعب است.

برخلاف نئوپان و فیبر اساس ترکیب MDF چوب ورزین است که  بصورت ورق تحت فشار و حرارت قرار گرفته و با افزایش استحکام، مقاومت در برابر آتش و نفوذ ناپذیری، خواص بهتری نسبت به چوب نرم خواهدداشت. همچنین قابلیت ماشین کاری بالایی دارد و به دلیل ساختار یکنواختی که دارد به راحتی ابزارکاری شده  و تهیه پروفیل و برش کاری به راحتی امکان پذیر است و به دلیل داشتن سطح صاف قابلیت روکش کاری خوبی دارد و در برابر پوسیدگی و رطوبت و خوردگی حشرات کاملا مقاوم است و از خاصیت ضد صدابودن برخوردار است.

 mdf از سال ۱۹۸۰ به سرعت در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و  به عنوان یکی از پرمصرفترین مصالح ساختمانی است و به مراتب محکم‌تر و سبک‌تر از چوب‌های رشته‌ای است و در حال حاضر دامنه کاربردهای آن روزبه روز در حال افزایش است.

انواع MDF

  • MDF نازک (THIN MDF)

این نوع mdf بلطور گسترده در صنعت خودروسازی، طراحی و تولید پوشش‌های متنوع سقف، انواع کف پوش، سطح پشتی کابینت‌ها و کمدها و همچنین ساخت رویه درب‌های چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • MDF ضخیم (THICK MDF)

این محصول MDF دارای ضخامت بالایی است و مناسب جهت ماشینکاری بوده  و در ساخت رویه نقشدار و ساده دکوراتیو، ساخت سازه‌های چوبی و...مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • MDF با فرمالدئید کم (LOW FORMALDEHYDE)

این نوع MDF در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی مورد استقبال قرار گرفته است.

  • MDF مقاوم در برابر رطوبت (MDF.HLS-MDF.H)

از کاربردهای این نوع MDF می‌توان به استفاده در ساخت مبلمان، ساخت آرک‌ها و ستون‌های داخل ساختمان، پارتیشن بندی، در کفش سازی، اسباب بازی و غیره  اشاره کرد.

در حال حاضر با توجه به گستردگی این نوع محصولات و مزایای آنها نسبت به دیگر مصنوعات چوبی در کشور و کشورهای دیگر MDF خصوصا در کابینت سازی بیشترین کاربرد را پیداکرده است و بسیاری از کابینت‌هایی که در اطراف دیده می‌شود از MDF استفاده شده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آواماشین البرز به ادرس avamachineco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواماشین البرز

طراح تولیدکننده ماشین آلات صنعتی : فعالیت خود در صنایع چوب را با ساخت لبه چسبان لترون، mdf درسال 1385 آغاز نمود و سپس در سال 1387 برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص تولید درب های ضد آب نمود وبا ساخت پرس و نواربر غلتکی ABS فعالیت خود را در صنایع چوب افزایش داد. امروزه اکثر تولیدکنندگان درب های ضد آب در شهرهای مختلف از دستگاههای آریا ماشین استفاده میکنند. از سال1390 با تولید پرس وکیوم و ارتقاء آن سعی در افزایش محصولات خود داشتیم. خط مشی ما ساخت دستگاه با کیفیت خوب و با علم روز، تعهد در تحول به موقع دستگاه به خریدار ودر نهایت تلاش برای ارائه خدمات خوب و به موقع به شما خریداران محترم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار