اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980209364038941

آواماشین البرز رقیبی تازه نفس در ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی ارائه کرد

آغاز فروش دستگاه‌های پرس وکیوم چوب از امروز

کد: 13980209364038941

http://bit.ly/2xjB3a5

، آبیک , (اخبار رسمی): آواماشین البرز تولید کننده‌ی فعال عرصه ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی کشور، پرس درب ABS را با امکان روکش کردن و ضدآب کردن درب‌های چوبی از امروز به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش دستگاه های پرس وکیوم چوب ازامروز
آغاز فروش دستگاه‌های پرس وکیوم چوب از امروز

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آواماشین البرز، از امروز  عرضه سری جدید دستگاه‌های پرس درب ABS در کرج آغاز شد. بر اساس این گزارش، تولیدکنندگان درب‌های چوبی MDF هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون روکش کردن وضدآب کردن درب‌های چوبی را دارند.

جناب آقای مسلم آخوندی مدیرعامل آواماشین البرز با اشاره به مزیت‌های این محصول با ارائه خدمت تازه گفت: «تولید این محصول نتیجه سال‌ها تجربه و تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال۱۳۸۵ کار آغاز شده و هم اکنون سری جدید دستگاه‌های پرس وکیوم چوب وارد بازار شده است.»

وی ادامه داد که پرس درب ABS مخصوص روکش کردن درب‌های چوبی به منظور ضدآب کردن آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد و با دو جک هیدرولیک فشار کاری مناسب برای چسبیدن روکش ABS را فراهم می‌کند. دستگاه دارای پرشر سوئیچ، برای تنظیم فشار کاری پرس، متناسب با نوع درب و چسب است.

با اضافه کردن تایمر دیجیتال به تابلو برق، مدت زمان پرس شدن درب‌ها قابل تنظیم بوده که این امر به بالا رفتن کیفیت و سرعت کار کمک بسزایی می‌کند. پرس درب ABS در دو مدل یک طبقه و دوطبقه تولید می‌شود و ابعاد مفید آن 250* 120 است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت آواماشین البرز به نشانی http://avamachineco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواماشین البرز

طراح تولیدکننده ماشین آلات صنعتی : فعالیت خود در صنایع چوب را با ساخت لبه چسبان لترون، mdf درسال 1385 آغاز نمود و سپس در سال 1387 برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص تولید درب های ضد آب نمود وبا ساخت پرس و نواربر غلتکی ABS فعالیت خود را در صنایع چوب افزایش داد. امروزه اکثر تولیدکنندگان درب های ضد آب در شهرهای مختلف از دستگاههای آریا ماشین استفاده میکنند. از سال1390 با تولید پرس وکیوم و ارتقاء آن سعی در افزایش محصولات خود داشتیم. خط مشی ما ساخت دستگاه با کیفیت خوب و با علم روز، تعهد در تحول به موقع دستگاه به خریدار ودر نهایت تلاش برای ارائه خدمات خوب و به موقع به شما خریداران محترم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار