اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802103642911670

تحریم، شاه راهی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی

کد: 139802103642911670

http://bit.ly/2GVJCNK

، تهران , (اخبار رسمی): تبدیل تهدید به فرصت شعاری است که همه بارها شنیده‌اند. پس از آغاز دور جدید تحریم‌ها، تکیه بر تولیدات داخلی با کیفیت و جایگزینی برندهای خوشنام داخلی بهترین راهکار تصور می‌شود. ارائه تولیدات داخلی در مراکز فروش آنلاین یکی از بهترین راهکارها به شمار می‌رود.

تحریم، شاه راهی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی
تحریم، شاه راهی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی

فروشگاه اینترنتی شیانچی به عنوان یکی از مراکز فعال فروش آنلاین اقدام به شناسایی تولیدکنندگان داخلی کرده و فضایی رقابتی برای عرضه محصولات در اختیارشان قرار داده است

تولید داخلی در اولویت اول

ترویج استفاده از تولیدات داخلی دغدغه‌ای قدیمی برای تمامی کشورها بوده است. اگر نگاهی گذرا به سال‌های نه چندان دور ایران انداخت شود. شاهد انواع تبلیغات برای دستیابی به این هدف می‌توان بود. تبلیغات بسیاری که در مقابله با برندهای جهانی و حجم گسترده خدماتی آنان نادیده گرفته می‌شدند. از سوی دیگر به دلیل حضور محصولاتی با کیفیت پایین و عدم رقابت صحیح، بی‌اعتمادی جای خود را میان تولیدکننده داخلی و خریدار باز کرد. تمامی این موارد دست به دست هم دادند تا در طول چند دهه رکود بزرگی در رقابت تولیدات داخلی ایجاد شود.

آغاز تحریم و ضربه‌ای بزرگ‌ بر تولید داخلی

در چند سال گذشته، اعمال تحریم‌های گوناگون و چندباره مشکلات این بخش را افزایش داد. مشکلات اقتصادی و ناتوانی در رقابت کیفی به همراه هزینه بالای تبلیغات از یک سو و نبود مواد اولیه از سوی دیگر، ضربه‌ای بزرگ به جامعه تولید در ایران وارد کرد.

میزان تولید و کیفیت محصولات تاثیر بسیاری از این عوامل پذیرفت تا همچنان شرکت‌های بین‌المللی با آرامش کامل به فروش محصولات خود بپردازند. فروش محصولات خارجی در سال‌های اخیر با افزایش ناگهانی قیمت همراه شد تا وارد مرحله‌ای جدید شویم. این مرحله ورود و پیدایش محصولات بی‌کیفیت خارجی بود که راه ورود خود را به بازار ایران یافته بودند. اما یک نکته مثبت در این ماجرا خودنمایی می‌کرد، آن هم تداوم تولید و پایبندی شرکت‌های مورد اعتماد جامعه بود. این شرکت‌ها با استقامت در تمامی این مراحل سخت و ادامه روند مثبت حرکتی خود توانستند جایگاه مناسبی را در این طوفان اقتصادی حفظ کنند.

تغییر نگرش برای موفقیت

در شرایط کنونی و برای آن که بتوان در برابر تمامی مشکلات پدید آمده مقابله درستی انجام داد. نیاز به تغییر نگرشی بزرگ است. برای حصول این مهم و بهبود شرایط، مسیری طولانی ولی تغییری ساده را باید پشت سر گذارد. حمایت از کارخانجات تولیدی داخلی و جایگزینی محصولات با کیفیت این شرکت‌ها با محصولات موجود در بازار نتیجه‌ای متفاوت را  پدید می‌آورد.

خرید محصولات ایرانی از سوی مردم موجب عرضه بیشتر این‌گونه محصولات خواهد شد. هر چه تقاضا برای خرید از کارخانجات بیشتر شود تاثیر مستقیم بر میزان تولید و جذب نیروی کار خواهد داشت. حال اگر تصور شود این چرخه عرضه و تقاضا در کشور شکل بگیرد، بعد از مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات مثبت آن روی وضعیت اقتصادی جامعه می‌توان بود.

مطمئنا با تغییر و بهبود شرایط اقتصادی هر جامعه‌ای، می‌توان تغییرات اساسی دیگری را در آن محیط دید. مرتفع شدن تعدادی از معضلات جامعه موجب افزایش روحیه جمعی خواهد شد. در نهایت تاثیرات مثبت متوالی، بهبود دهنده بسیاری از مشکلات می‌شود.

لازم به ذکر است که مطالب گفته شده فوق و روند حرکتی ارائه شده، نیاز به زمان و همچنین پذیرش این باور دارد. به هیچ وجه چنین تغییراتی در مدت زمان کوتاه صورت نمی‌گیرد و باید فرآیندی طولانی و پرزحمت را طی کند.

شاید بهترین روش برای دستیابی به این تغییرات، آغاز کردن آن از خودمان باشد. اگر بتوان فضایی برای عرضه چنین محصولاتی در کشور مهیا کرد، بدون شک می‌توان شاهد نتایج مثبتی در آینده بود.

فروشگاه اینترنتی شیانچی به عنوان یکی از مراکز فعال فروش آنلاین اقدام به شناسایی تولیدکنندگان داخلی کرده و فضایی رقابتی برای عرضه محصولات در اختیارشان قرار داده است. این حرکت و اعمالی مشابه آن می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در فضای تجاری و تولیدی کشور داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شیانچی

شیانچی در لغت به معنای آینده نگری است. آینده‌ای که با سرعت باور نکردنی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و انجام تمامی کارها به صورت آنلاین خواهد شد. در این روزها مکان‌های عمومی، خیابان ها و شهر‌ها به دلیل شلوغی زیاد آرامش قبل را از ما گرفته اند. برای رهایی از این شلوغی‌ها، می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را از لوازم خانگی گرفته تا زیورآلات و محصولات زیبایی و آرایشی به صورت آنلاین سفارش داده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. می‌توانید با خرید آنلاین در زمان صرفه‌جویی کرده و همچنین تنوع بیشتری از محصولات را در اختیار داشته باشید. هدف فروشگاه اینترنتی شیانچی فراهم کردن بستر مناسب برای یک خرید آنلاین راحت در حوزه‌های مختلف می‌باشد و با دیدگاه صرفه جویی در وقت، پول و انرژی شما گام در این مسیر نهادیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی