اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802243680111670

نکاتی برای انتخاب بهترین آبسردکن

کد: 139802243680111670

http://bit.ly/2YzXwv9

، تهران , (اخبار رسمی): با شروع فصل گرما و نیاز طبیعی هر انسان به آب، خرید دستگاه آبسردکن به یکی از اولویت‌ها تبدیل شده است. برای خرید آبسردکن بهتر است اطلاعات مناسبی از آن در اختیار داشت. با داشتن شناخت مناسب درباره انواع آبسردکن یا چگونگی کارکرد و نصب آنها، می‌توان خریدی بهتر و مناسب‌تر داشت.

انتخاب بهترین آبسردکن
نکاتی برای انتخاب بهترین آبسردکن

توجه به آگاهی مشتری و ارائه مطالب درست، نتیجه بسیار مثبتی در زمان خرید خواهد داشت

انواع آبسردکن

آبسردکن از نظر منبع تامین آب به سه دسته تقسیم می‌شود. آبسردکن دارای منبع بالا، منبع پایین و متصل به آب شهری. اولین نکته در زمان خرید آبسردکن انتخاب یکی از این سه مدل است.

  • آبسردکن منبع بالا

در این مدل همان‌طور که از نامش مشخص است، منبع استفاده شده در قسمت بالا قرار می‌گیرد. استفاده از منابع دارای فیلتر یا بدون فیلتر به انتخاب خریدار است. به علت آنکه منابع متنوعی در بازار موجود است، افراد می‌توانند بسته به سلیقه شخصی یک مدل مناسب تهیه کنند. آبسردکن‌ دارای منابع بالا به دو شکل ایستاده و رومیزی عرضه می‌شود.

در مدل ایستاده، سه گونه دستگاه وجود دارد. مدلی که در قسمت زیرین آن دیواره‌ای وجود دارد و نقش آن پوشش پایه است. در مدل دیگر، ناحیه زیرین آن به عنوان یک کابینت استفاده می‌شود. در آخرین مدل ناحیه زیرین دستگاه به عنوان یخچال مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان دیگر نوشیدنی‌های مورد نیاز را در آن قرار داد.

  • آبسردکن منبع پایین

در این گروه از دستگاه‌ها، مخزن آب در قسمت زیرین قرار دارد و آب داخل آن به وسیله پمپ منتقل می‌شود. دو مزیت اساسی این مدل نسبت به مدل‌های دیگر یکی زیبایی آن بوده و دیگری راحتی بسیار در پر نمودن مخزن است. این مدل از آبسردکن‌ها به راحتی در کابینت یا دکوراسیون محیط قرار می‌گیرند اما فضای دیگری ندارند.

  • آبسردکن با آب شهری

بزرگ‌ترین مزیت این مدل عدم نیاز آن به پر نمودن مخزن آب یا خرید مخزن است. از سوی دیگر چنین دستگاهی فقط در صورت وجود شیر آب کارایی دارد. آبسردکن‌ متصل به آب شهر نیز به دو شکل ایستاده و رومیزی تولید می‌شود. همانند مدل منبع بالا، در این مدل هم قسمت پایین دستگاه امکان دارد دارای کابین یا یخچال باشد.

تهیه آب سرد و گرم

بیشتر دستگاه‌های آبسردکن، توانایی تهیه آب سرد و گرم را به صورت هم‌زمان دارند. در تعداد محدودی از این دستگاه‌ها قابلیت تهیه آب ولرم نیز قرار داده شده است. امکان تولید آب گرم شرایط بسیار مطلوبی را برای استفاده افراد از انواع چای کیسه‌ای، دم‌نوش یا قهوه‌فوری فراهم می‌کند.

فیلتر آبسردکن

استفاده از فیلتر یا عدم استفاده از آن به نظر شخصی خریدار بستگی دارد. برای دستگاه دارای مخزن بالا و پایین می‌توان از مخازن دارای فیلتر استفاده کرد. اما برای مدل متصل به آب شهر باید فیلتر در مسیر ورودی آب به آبسردکن قرار گیرد. به طور کلی استفاده از فیلتر در شرکت‌های بزرگ، هزینه زیادی را موجب می‌شود و این کار بیشتر برای مراکز کوچک صرفه اقتصادی دارد.

کمپرسور آبسردکن، قلب دستگاه

مهمترین قسمت آبسردکن، کمپرسور آن است. کیفیت و میزان خنک کنندگی دستگاه به صورت مستقیم به توانمندی کمپرسور بستگی دارد. هر چه کمپرسور دارای قدرت بالاتری باشد نتیجه حاصل شده مطلوب‌تر است. توجه به برند تولید کننده یا کشور مبدا کمپرسور نیز می‌تواند نتیجه بهتری در تصمیم‌گیری داشته باشد.

توجه به آگاهی مشتری و ارائه مطالب درست، نتیجه بسیار مثبتی در زمان خرید خواهد داشت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انتخاب بهترین آبسردکن می‌توانند به فروشگاه اینترنتی شیانچی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شیانچی

شیانچی در لغت به معنای آینده نگری است. آینده‌ای که با سرعت باور نکردنی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و انجام تمامی کارها به صورت آنلاین خواهد شد. در این روزها مکان‌های عمومی، خیابان ها و شهر‌ها به دلیل شلوغی زیاد آرامش قبل را از ما گرفته اند. برای رهایی از این شلوغی‌ها، می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را از لوازم خانگی گرفته تا زیورآلات و محصولات زیبایی و آرایشی به صورت آنلاین سفارش داده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. می‌توانید با خرید آنلاین در زمان صرفه‌جویی کرده و همچنین تنوع بیشتری از محصولات را در اختیار داشته باشید. هدف فروشگاه اینترنتی شیانچی فراهم کردن بستر مناسب برای یک خرید آنلاین راحت در حوزه‌های مختلف می‌باشد و با دیدگاه صرفه جویی در وقت، پول و انرژی شما گام در این مسیر نهادیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]