اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802163658811670

راهنمای انتخاب کولر گازی و اسپلیت

کد: 139802163658811670

http://bit.ly/2H4UybX

، تهران , (اخبار رسمی): برای انتخاب و خرید کولر گازی باید موارد بسیاری را مد نظر قرار داد. میزان انرژی مصرفی، شرکت تولید کننده و ظرفیت سرمایش نکاتی هستند که اصولا مورد توجه قرار می‌گیرند. موارد ذکر شده زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند که به لزوم مصرف بهینه برق و آب در ایران واقف بود.

راهنمای انتخاب کولر گازی و اسپلیت
راهنمای انتخاب کولر گازی و اسپلیت

در اختیار داشتن اطلاعات صحیح از خواسته و نیازها، منجر به خریدی هدفمند می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیانچی با بررسی مزایا و معایب محصولات خود، شرایطی مطلوب را برای انتخاب خریداران فراهم کرده است

با پیشرفت فن‌آوری و پیدایش کولر گازی در خط تولید بسیاری از کارخانجات، این محصول نوین راهی منازل شد. استفاده آسان و بی دردسر به همراه کیفیت مطلوب کارکرد، مواردی بودند که موجب محبوبیت هر چه بیشتر آن شدند. البته موارد تاثیرگذار بیشتری را باید برای این رخداد بازگو کرد. مواردی مانند کمبود آب در سطح کشور یا نبود ترموستات در کولر آبی و همچنین عدم نیاز به کانال‌کشی‌های بسیار در ساختمان را می‌توان از دیگر عوامل موفقیت کولر گازی دانست. با پیشرفت بیشتر این محصولات و تهویه نا‌مناسب کولر آبی در مناطق مرطوب و بسیار گرم، برنده این رقابت طولانی بدون شک کولر گازی بوده است.

بهترین برند کولر گازی و گارانتی

انتخاب برند مطلوب امری کاملا شخصی است. اما همین امر شخصی را باید به‌گونه‌ای صحیح انجام داد. اعتماد به شرکت‌های معتبر و خوشنام از مواردی است که در الویت قرار می‌گیرند. علاوه بر این نکته، باید به میزان گارانتی محصول دریافتی توجه داشت. در مرحله نهایی دقت در وجود نمایندگی خدمات پس از فروش برند مورد نظر نزدیک به محل سکونت، از اهمیت دوچندان برخوردار است.

میزان مصرف برق و برچسب انرژی

قرارگیری برچسب انرژی روی تمامی وسایل برقی بزرگ یک قانون است. کولر گازی و اسپلیت هم مانند دیگر محصولات وابسته به برق، دارای چنین برچسبی هستند. با مطالعه این برچسب می‌توان به میزان مصرف و اتلاف انرژی محصول خریداری شده پی برد. مواردی مانند A++، A+، A یا B از گزینه‌های مناسب رده انرژی هستند. در پایین‌ترین حالت می‌توان از دستگاهی با رده انرژی C نیز استفاده کرد. به کارگیری چنین محصولاتی با رده‌های انرژی ذکر شده، دریافت قبض برق را به کاری خوشایندتر بدل می‌کند.

کولرهای گازی اینورتر دارای استارت بسیار نرم و کم صدایی هستند. همچنین در زمان شروع به کار دستگاه با انجام تدریجی استارت، مصرف برق کمتری دارند. اینورتر با تبدیل برق متناوب به برق مستقیم موارد گفته شده را موجب می‌شود. میزان مصرف کولر گازی اینورتر در بیشترین حالت برابر با گرید A خواهد بود.

نکته: یکی از موارد بسیار مهم برای خرید کولر گازی توجه ویژه به نوع برق مصرفی آن است. این که دستگاه خریداری شده با برق تک فاز یا سه فاز کار کند و میزان آمپر مورد نیاز چه مقدار باشد. این دو مورد به طور حتم باید با توانمندی‌های شبکه برق ساختمان هم‌خوانی داشته باشند. به این دلیل که در صورت عدم تطابق، استفاده از آن دستگاه با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد شد.

محاسبه ظرفیت کولر گازی برحسب متراژ

انتخاب یک دستگاه با ظرفیت مناسب برای فضای خانه، نیاز به دانستن چند نکته دارد. اولین مورد مساحت اتاق یا خانه‌ای است که نیاز به کولر دارد. هر چه متراژ مورد نظر بیشتر باشد، دستگاهی با ظرفیت سرمایشی بیشتر لازم است. نکته دوم در محاسبه، توجه به طبقه واحد مورد نظر است. طبقات بالا به دلیل تابش مستقیم خورشید به میزان سرمای بیشتری نیاز خواهند داشت. به همین علت در محاسبات باید ظرفیت سرمایی بیشتری را برای آنان اعمال کرد.

در محاسبه میزان ظرفیت سرمایشی مورد نیاز یک واحد ساختمانی، در طبقات پایین و میانی به ازاء هر متر مربع از فضای مورد نظر حدود 400 تا 600 (BTU) محاسبه می‌شود. برای طبقات فوقانی که تحت تاثیر مستقیم نور خورشید قرار می‌گیرند این مقدار به 600 تا 800 (BTU) می‌رسد. برای مثال در یک اتاق 20 متری واقع در طبقات میانی استفاده از یک کولر گازی اسپلیت با ظرفیت 9000 مناسب است ولی همین اتاق در طبقات بالا ظرفیتی در حدود 16000 را طلب می‌کند. البته لازم به ذکر است که محاسبات ارائه شده با در نظر گرفتن یک واحد آپارتمانی در شرایط آب و هوایی شهر تهران انجام شده است. با کمک این اعداد پایه به راحتی می‌توان ظرفیت مورد نیاز هر مکانی را محاسبه نمود. در اختیار داشتن اطلاعات صحیح از خواسته و نیازها، منجر به خریدی هدفمند می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شیانچی و بررسی مزایا و معایب محصولات، شرایطی مطلوبی را برای انتخاب فراهم کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شیانچی

شیانچی در لغت به معنای آینده نگری است. آینده‌ای که با سرعت باور نکردنی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و انجام تمامی کارها به صورت آنلاین خواهد شد. در این روزها مکان‌های عمومی، خیابان ها و شهر‌ها به دلیل شلوغی زیاد آرامش قبل را از ما گرفته اند. برای رهایی از این شلوغی‌ها، می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را از لوازم خانگی گرفته تا زیورآلات و محصولات زیبایی و آرایشی به صورت آنلاین سفارش داده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. می‌توانید با خرید آنلاین در زمان صرفه‌جویی کرده و همچنین تنوع بیشتری از محصولات را در اختیار داشته باشید. هدف فروشگاه اینترنتی شیانچی فراهم کردن بستر مناسب برای یک خرید آنلاین راحت در حوزه‌های مختلف می‌باشد و با دیدگاه صرفه جویی در وقت، پول و انرژی شما گام در این مسیر نهادیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی