اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802133651311669

جشنواره پر تخفیف رمضان فاین سافت به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

تخفیف‌ تا 50 درصدی نرم افزارهای حسابداری از ابتدای ماه مبارک رمضان

کد: 139802133651311669

http://bit.ly/2Y6MgGg

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی فاین سافت، به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان از ابتدای ماه به مدت سی روز تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته است، تخفیف‌هایی که با آنها می‌توان نرم افزار مورد نظر خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت تولیدکننده تهیه کرد.

تخفیف‌ تا 50 درصدی نرم افزارهای حسابداری از ابتدای ماه مبارک رمضان
به مدت 30 روز در ماه مبارک رمضان هر روز 10 محصول پر تخفیف تا 50 درصد

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی فاین سافت، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این فروشگاه با عنوان جشنواره رمضان فاین سافت به مناسبت ماه مبارک رمضان و در دوره زمانی 30 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند محصولات شامل تخفیف را از طریق خرید آنلاین و  تا 50 درصد تخفیف تهیه کنند.

مدیریت فروشگاه اینترنتی فاین سافت تخفیف همیشگی را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات فروشگاه فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در این ماه عزیز تصمیم گرفته‌ایم از ابتدای ماه به مدت 30 روز تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده، تخفیف‌هایی که با آنها می‌توان نرم افزار مورد نظر را با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت تولیدکننده تهیه کرد. هر روز 10 محصول پر تخفیف به علاوه گردونه شانس که کاربران با آن می‌توانند از تخفیف‌های استثنایی تا 50درصد بهره ببرند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس finesoft.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فاین سافت

فاین سافت به عنوان اولین فروشگاه تخصصی نرم افزارهای ایرانی کسب و کار افتخار دارد تا فروشگاهی جامع و کامل با محصولاتی متنوع از معتبرترین برندهای نرم افزاری را برای فروش به صاحبین صنوف عرضه کند.در فاین سافت می توانید انواع نرم افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل‚نرم افزارهای آموزشی و مجموعه نرم افزارهای تخصصی را مشاهده و خرید نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]