اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263772711669

اهمیت طراحی صفحه درباره ما در سایت‌های ایرانی

کد: 139803263772711669

http://bit.ly/2RjqKM3

، تهران , (اخبار رسمی): نکته مهمی که در بیشتر سایت‌های ایرانی توجهی به آن نمی‌شود اهمیت طراحی صفحه درباره ما در این سایت‌هاست. اکثر افراد در این بخش مطالبی طولانی و خسته کننده برای کاربر و یا نوشته‌ای کوتاه و ناقص قرار می‌دهند که می‌تواند اعتبار سایت یا شرکت را زیر سوال ببرد.

اهمیت صفحه درباره ما در سایتهای ایرانی
اهمیت طراحی صفحه درباره ما در سایت‌های ایرانی

معمولا تصور می‌شود که کسی به صفحه درباره ما توجهی نمی‌کند و بیشتر به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مراجعه می‌کنند، این تفکر تا حدی صحیح نیست، مخصوصا زمانیکه قرار است یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود اهمیت صفحه درباره ما یا درباره شرکت بیش از پیش افزایش می‌یابد.

برای اینکه درک صحیحی از این تفکر داشت لازم است به داده‌هایی آنالیتیکس وب سایت ظرف سه ماه گذشته نگاه کرد تا میزان قابل توجه بازدید از این صفحه به خوبی درک شود.

در دنیای تجارت امروز، برندها و شرکت‌های بزرگ در ارتباط با مشتریان و ایجاد احساس شناخت متقابل بسیار موفق عمل کرده‌اند تا جایی که صاحبان بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند اپل و گوگل شناخته شده هستند.

چرا شرکت‌های بزرگ توجه ویژه‌ای به ارتباط دوطرفه با مشتریان دارند؟ ایجاد شناخت از شرکت به چه شکلی قابل انجام است؟ طراحی مناسب و ارائه اطلاعات در صفحه درباره ما می‌تواند اولین قدم در این مسیر باشد. در ادامه چند نکته مهم برای نوشتن صفحه درباره ما ارائه شده است.

داستان کسب و کار

داستان کسب و کار، پیدا کردن اسم شرکت و یا برند را به صورت مختصر تعریف کرد و خلاصه‌ای از روند تشکیل شرکت و یا سازمان و یا کسب و کار را توضیح داد.

فرهنگ سازمانی

فرهنگ سازمانی شرکت را به خوبی به کاربران وب سایت نشان داد. فرهنگ‌ها، برگزاری مراسم، رفتار پرسنل، امکانات و یا فضای کسب و کار، اتفاقات روزانه‌ای که می‌شود با کاربران به اشتراک گذاشت مثل پشت صحنه اتفاقات کسب و کار، تفریحات، مصاحبه با پرسنل، جشن‌ها و ... و هر آنچه که می‌تواند در ذهن کاربر درج و ماندگار شود و ارتباط مستقیمی با کاربر و سازمان برقرار کند.

شناخت نیاز و هدف مشتریان

افراد به دلایل مختلفی به سایتی وارد می‌شوند و وظیفه سایت نیز شناسایی نیاز و هدف آنهاست. بعنوان مثال یک طراح را در نظر گرفت. برای کاربران مهمترین نکات مشاهده نمونه کارها، نرم افزارهای مورد استفاده و سابقه فعالیت او است. مشتریان بدنبال شخصی هستند که  مدرک دانشگاهی معتبر، نمونه کارهای مناسب و خلاقیت کافی داشته باشد و بهترین مکان برای ارائه این اطلاعات صفحه درباره ما یا درباره شرکت است.

استفاده از ادبیات مناسب

باید تشخیص داد که چه نوع ادبیاتی برای صفحه درباره ما و ارتباط بهتر با مشتریان مناسب است، این امر مستلزم شناخت مشتریان هدف، گروه سنی و زمینه فعالیت شرکت است. ادبیات مناسب در صفحه درباره ما می‌تواند موجب ایجاد شناخت نسبی و اعتماد در مشتریان شود.

بعنوان مثال در معرفی وارد کننده تجهیزات فنی و مهندسی لازم است معرفی شرکت‌های همکار، ارائه گواهی معتبر نمایندگی و محیط کاری و تعداد کارمندان شرکت در صفحه درباره ما نوشته شود تا مشوق مناسبی برای همکاری افراد باشد.

عدم استفاده از تبلیغات

صفحه درباره ما محلی برای معرفی خود و ارتباط بهتر با مشتریان است. در این بخش نباید به معرفی محصولات خود و ارزش‌های آنها پرداخت بلکه از این فضا برای معرفی اهداف و سیاست‌های کلی شرکت استفاده می‌شود. باید اجازه داد که افراد که افراد با مطالعه صفحه درباره ما تا حد بیشتری با کسب و کار و تفاوت‌های اساسی آن با سایر رقبا آشنا شوند.

استفاده از تصاویر شرکت و پرسنل

برای بیان داستان شرکت می‌توان از تصاویر مناسب نیز استفاده کرد. ارائه عکس‌هایی از محیط شرکت و کارخانه، همایش‌ها و نمایشگاه‌هایی که کسب و کار در آنجا فعالیت داشته است و یا حتی عکس پرسنل و مدیران شرکت در صفحه درباره ما می‌تواند تاثیر زیادی بر ایجاد این ارتباط و شناخت داشته باشد.

معرفی مشتریان شاخص

صفحه درباره ما یا درباره شرکت مکان مناسبی برای معرفی مشتر یان برگزیده و نظرات آنها در مورد شرکت و یا سایت است. لازم است که از مشتریان خواسته شود تا نظر خود را در چند سطر کوتاه درباره شرکت و نحوه ارائه خدمات بنویسند و بخش ویژه‌ای در صفحه درباره ما به آن اختصاص دهند. همچنین با معرفی همکاران تجاری و مشتریان شناخته شده در صفحه درباره ما براحتی می‌توان اعتماد افراد جدید را کسب کرد.

اشتباهاتی که نباید در صفحه درباره ما انجام داد:

  • طولانی بودن متون و اغراق بیش از حد درباره هر قسمتی از موارد یاد شده فوق می‌تواند کاربران را خسته کند.
  • در بسیاری از وب سایت‌ها در صفحه درباره ما به شخص مدیر عامل و سوابق و تحصیلات و افتخارات و نشان‌های وی و یا هیات مدیره پرداخته می‌شود. در این صورت فقط و فقط یک قسمت از موارد مهم سازمان پررنگ شده و این موضوع باعث خستگی کاربران برای مطالعه ادامه قسمت‌های مختلف می‌شود و حتی ممکن است که کاملا مابقی صفحه درباره ما نادیده گرفته شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فاین بلاگ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فاین سافت

فاین سافت به عنوان اولین فروشگاه تخصصی نرم افزارهای ایرانی کسب و کار افتخار دارد تا فروشگاهی جامع و کامل با محصولاتی متنوع از معتبرترین برندهای نرم افزاری را برای فروش به صاحبین صنوف عرضه کند.در فاین سافت می توانید انواع نرم افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل‚نرم افزارهای آموزشی و مجموعه نرم افزارهای تخصصی را مشاهده و خرید نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]