اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064166411669

فرآیند انتخاب یک نرم افزار حسابداری

کد: 139808064166411669

http://bit.ly/2WoADL0

، تهران , (اخبار رسمی): فرآیند انتخاب یک نرم افزار حسابداری مناسب برای استفاده در یک سازمان یا موسسه، بسیار سخت و انتخاب دقیقی نیاز دارد. اگر شخصی در زمینه موارد فنی و تکنیکی سررشته و تخصصی نداشته باشد، این انتخاب به مراتب دشوارتر و سخت‌تر خواهد بود.

نرم افزار صحیح را چگونه انتخاب می کنید؟

برنامه نویسان و توسعه دهندگان تاکنون هزاران نرم افزار حسابداری متنوع برای کاربردهای مختلف طراحی و آماده کرده‌اند. اما کدامیک را باید انتخاب و تهیه کرد؟ کدامیک با نیازها و بودجه تناسب بهتری دارد؟ کدام نرم افزار، امکانات لازم برای موسسه، سازمان یا حتی خود شخص را بهتر فراهم می‌کند؟

انتخاب نرم افزار مناسب بسیار سخت است و حتی پس از کارشناسی‌های فراوان باز هم شک و تردیدهایی وجود دارند. اطلاعات نرم افزارهای تولید داخل نیز، بسیار پراکنده هستند.

فاین سافت با گردآوری اطلاعات نرم افزارهای تولید داخل، محیطی را فراهم می‌آورد تا مطالعه، مقایسه، تصمیم‌گیری و انتخاب را برای بازار نرم افزار کشور راحت کند.

فرآیند انتخاب یک نرم افزار حسابداری  مناسب برای استفاده در یک سازمان یا موسسه، بسیار سخت و انتخاب دقیقی نیاز دارد. اگر شخصی در زمینه موارد فنی و تکنیکی سررشته و تخصصی نداشته باشد، این انتخاب به مراتب دشوارتر و سخت‌تر خواهد بود.

فاین سافت چگونه کمک می‌کند؟

فاین سافت، کمک می‌کند تا نیازهای خود را با امکانات ارائه شده در هر نرم افزار سنجید، نرم افزارهای مختلف را با یکدیگر مقایسه جامع کرد و در نهایت بتوان به راحتی و با اطمینان کامل نرم افزار مناسب خود را انتخاب کرد و در محیطی امن خرید کرد.

فاین سافت سعی دارد تا در جهت حمایت از کالای ایرانی پلی باشد بین صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان این نرم افزارها برای گسترش هر چه بیشتر تولید ملی و افزایش بهره‌وری در صنعت و کسب و کارهای خصوصی.

شاید یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در کشور خیلی‌ها با آن روبرو هستند این است که هنوز اصناف کوچک مثل فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و … با روش‌های قدیمی کار می‌کنند. خیلی‌ها یا اصلا از کامپیوتر استفاده نمی‌کنند یا به صورت دکوری در محل کار خود نگه‌داری می‌کنند. غافل از اینکه استفاده از نرم افزار کامپیوتر و نرم افزارهای مخصوص به شغل آنها می‌تواند کارها را خیلی راحت‌تر سازماندهی کند، بانک اطلاعات مشتری‌های‌شان را بسازد و در نهایت به درآمد بیشتر و رضایت مشتری ختم شود. در فاین سافت می‌توان انواع نرم افزار حسابداری، حسابداری مهد کودک، حسابداری مالی، حسابداری انبار و حسابداری آموزشگاه و ... را بررسی و خرید کرد.

تعداد تولید کنندگان نرم افزار در ایران، روز به روز در حال فزونی و افزایش است. از سوی دیگر تعدد نرم افزارها نیز به شدت در حال گسترش است. در چنین فضایی، معرفی محصولات نرم افزاری تولید شده توسط تولیدکننگان به شدت به موفقیت گره خورده است.

اینترنت به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای ارائه مورد استفاده همگان قرار می‌گیرد ولی آیا نرم افزار به درستی معرفی می‌شود؟ آیا ویژگی‌ها و ارزش‌های نرم افزار تحت تاثیر طراحی ضعیف صفحات وب سایت و یا رتبه پایین سایت در نتایج جستجو قرار گرفته است؟ هر ساله تولید کنندگان نرم افزار هزینه بسیار زیادی را متحمل می‌شوند تا رتبه سایت خود در موتورهای جستجو و همچنین طراحی سایت خود را بهبود بخشند تا بتوانند به طور موثرتر و بهتر محصولات نرم افزاری خود را عرضه کنند. فاین سافت، با فراهم آوردن محیطی کاملا کاربردی، ساده و یکسان چنین امکاناتی را به صورت کاملا رایگان فراهم می‌کند و تا لحظه فروش و بعد از آن نیز با مشتری است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی فاین سافت به آدرس www.finesoft.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فاین سافت

فاین سافت به عنوان اولین فروشگاه تخصصی نرم افزارهای ایرانی کسب و کار افتخار دارد تا فروشگاهی جامع و کامل با محصولاتی متنوع از معتبرترین برندهای نرم افزاری را برای فروش به صاحبین صنوف عرضه کند.در فاین سافت می توانید انواع نرم افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل‚نرم افزارهای آموزشی و مجموعه نرم افزارهای تخصصی را مشاهده و خرید نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]