اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303696611669

مدیران خرده‌بین چه ویژگی‌هایی دارند؟

کد: 139802303696611669

http://bit.ly/2YFMJPL

، تهران , (اخبار رسمی): مدیران خرده‌بین مدیرانی هستند که هرگز از نتایج کار کارکنان راضی نیستند. آن‌ها اگر نتوانند چیز متفاوتی انجام دهند، احساس درماندگی می‌کنند. این مدیران عادت دارند درگیر جزئیات شوند و از اینکه از کار کسی ایراد بگیرند و آن را تصحیح کنند، لذت می‌برند.

 آیا شما مدیری خرده بین هستید؟
مدیران خرده‌بین چه ویژگی‌هایی دارند؟

خرده‌بینی مدیریتی نشانه‌هایی دارد؛ مدیران خرده‌بین همیشه دوست دارند از تمام مسائل سازمان آگاه شوند و همیشه می‌خواهند هر پیامی که در سازمان رد و بدل می‌شود، برای آن‌ها هم ایمیل شود.

اگر این نشانه‌ها در مدیری وجود دارد باید گفت که وی دچار خرده‌بینی مدیریتی شده‌ است.

 لازمه‌ی اطمینان از انجام درست کارها، دخالت در تمام جزئیات امور و آگاه شدن از آنها نیست. این کار صرفاً روحیه کارکنان را کاهش می‌دهد و به بهره‌وری آن‌ها صدمه می‌زند.

آنچه که مدیر به عنوان نتیجه از کارکنان می‌خواهد باید بیان شود اما نیازی نیست که در تمام جزئیات دخالت کرد.

البته این کار ممکن است سخت باشد اما نیاز است که از جایی شروع کرد و باید سعی کرد تمام تمهیدات لازم برای موفقیت افراد در شرکت فرآهم شود.

باید منابع در اختیار کارکنان قرار گیرد و از آن‌ها حمایت شود. این کار باعث می‌شود که مدیر در شرکت برای خود اعتبار کسب کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقاله‌های مدیریت کسب و کار می‌توانند به فاین بلاگ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فاین سافت

فاین سافت به عنوان اولین فروشگاه تخصصی نرم افزارهای ایرانی کسب و کار افتخار دارد تا فروشگاهی جامع و کامل با محصولاتی متنوع از معتبرترین برندهای نرم افزاری را برای فروش به صاحبین صنوف عرضه کند.در فاین سافت می توانید انواع نرم افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل‚نرم افزارهای آموزشی و مجموعه نرم افزارهای تخصصی را مشاهده و خرید نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید