اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980221367069479

دانلود نگارش رایگان نرم افزار حسابداری وینا، مناسب برای اکثر مشاغل

کد: 13980221367069479

http://bit.ly/2Hgmn11

، شیراز , (اخبار رسمی): گروه نرم افزاری وینا یکی از نسخه‌های نرم افزار حسابداری بازرگانی وینا را به صورت رایگان در اختیار صاحبان مشاغل مختلف قرار داده است تا بتوانند به آسانی کسب و کار خود را مدیریت کنند.

دانلود نگارش رایگان نرم افزار حسابداری وینا، مناسب برای اکثر مشاغل
دانلود نگارش رایگان نرم افزار حسابداری وینا، مناسب برای اکثر مشاغل

نسخه رایگان نرم‌افزار حسابداری وینا جهت نصب و راه‌اندازی در اختیار صاحبان مشاغل مختلف قرار گرفت

راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری در کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای پیگیری درآمد، هزینه‌ها، اطلاعات مشتری و سایر اطلاعات مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار یک ابزار عالی برای تصمیم گیری است زیرا صاحبان کسب و کار می‌توانند گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل درستی از امور مالی خود داشته باشند. اما با وجود نرم افزارهای مختلف حسابداری، چگونه نرم افزار مناسب برای یک کسب و کار را انتخاب کرد؟

قبل از انتخاب نرم افزار حسابداری چه کارهایی باید انجام داد؟

از آنجا که نرم افزار حسابداری برای کسب و کار بسیار حیاتی است، مهم است که نیازهای روزانه شرکت را ارزیابی کرد. در این قسمت  به برخی از کارهایی که باید قبل از خرید نرم افزار حسابداری انجام شود، اشاره شده است:

پیدا کردن نرم افزارحسابداری که پاسخگوی نیازهای کسب و کار باشد

شرکت‌های کوچک می‌توانند از نرم افزار حسابداری کسب و کار کوچک استفاده کنند. اکثر فروشندگان ویژگی‌های گزارش و قالب‌ها را تنظیم می‌کنند، بنابراین کسب و کارها می‌توانند تقریبا هر گزارشی را که نیاز داشته باشند، ایجاد کنند. با این وجود ممکن است متوجه شد که یک کسب و کار نیاز به نرم افزار خاصی مانند نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری ساختمانی یا نرم افزار حسابداری شبکه برای پاسخگویی به نیازهای حسابداری و گزارش گیری منحصر به فرد خود داشته باشد.

سهولت استفاده از نرم افزار حسابداری را در نظر گرفت

کارمندان باید یاد بگیرند که از نرم افزار حسابداری که خریداری می‌شود استفاده کنند. این احتمال وجود دارد که کسب و کار در طول سال‌ها کارهای خود را تغییر دهد. بنابراین، کسب و کار باید یک بسته نرم افزار حسابداری انتخاب کند که نه تنها نیازهای موجود را برآورده کند، بلکه یادگیری آن برای کارمندان آسان باشد.

درباره پشتیبانی نرم افزار با فروشندگان صحبت شود

باید تصمیم گرفت که از چه نوع پشتیبانی باید استفاده شود. اکثر فروشندگان نرم افزار حسابداری مجموعه‌ای کامل از گزینه‌های پشتیبانی مانند ایمیل، تلفن و پشتیبانی آنلاین در دسترس قرار می‌دهند. برخی از فروشندگان نیز در صورت خرید این برنامه، پشتیبانی رایگان خواهند داشت. باید این نکات در نظر گرفته شود زیرا برخی از نرم افزارهای حسابداری پشتیبانی کافی ندارند.

علاقه مندان می‌توانند جهت نصب و راه اندازی نسخه رایگان نرم افزار حسابداری وینا از طریق لینک دانلود نرم افزار حسابداری وینا اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات فراگستر

شرکت فناوری اطلاعات فراگستر، فعالیت خود را از سال 1383 با این نیت که بتواند مجموعه ای کامل از نرم افزارهای کاربردی مهم و ضروری شامل نرم افزارهای مالی، اداری, اطلاعاتی را تهیه کند و نیز نیازهای فوق الذکر را تامین نماید. استفاده بهینه از صنعت IT در کلیه بعدهای صنعتی، بازرگانی، خدماتی و اداری با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آغاز نموده است. شرکت فراگستر با محوریت مشتری مداری، هدف اصلی خود را کسب رضایت مشتری، ارائه خدمات و پشتیبانی هرچه بیشتر و بهتر، بهبود مداوم کیفیت و ارائه نوآوری در محصولات خود قرار داده است. اساسا گذاشتن ابزار کار خوب در اختیار کاربران و حذف تنگناها از اصلی ترین مواردی است که شرکت در راستای آن به فعالیت پرداخته است و افتخارمان این است که بگوییم نرم افزاری راحت و کارآمد را به کاربران ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش