اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990814472899479

جشنواره فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا با 17 سال سابقه

کد: 13990814472899479

https://bit.ly/356UBQD

، شیراز , (اخبار رسمی): سامانه های نرم افزاری وینا به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) جشنواره فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا را از مورخ 13 لغایت 23 آبان ماه 99 برگزار می کند.

جشنواره فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا با 17 سال سابقه
جشنواره فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص)

جهت برخورداری از تخفیفات ویژه به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص)، از 13 تا 23 آبان ماه با کارشناسان وینا تماس حاصل کنید و از تخفیفات استثنایی بهره مند شوید.

سامانه های نرم افزاری وینا طی سالیان متمادی فعالیت خود در صنعت تولید نرم افزار، همواره بر آن بوده که محصولی درخور و شایسته شما عزیزان و متناسب با نیاز های کسب و کار های مختلف تهیه و به مشتریان خویش ارائه دهد. مجموعه نرم افزار های وینا حاصل بیش از 17 سال تلاش، پشتکار، خلاقیت و نوه آوری درعرصه نرم افزارهای مالی و حسابداری است.
مجموعه وینا معتقد است که حمایت از مشتری و ارائه خدمات پشتیبانی دقیق و کار امد در کنار مشتری مداری رمز موفقیت است و در جشنواره فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) تخفیفات بی نظیری را برای شما در نظر گرفته است.
شما عزیزان می‌توانید از 13 الی 23 آبان از تخفیفات ویژه جهت خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری وینا بهره‌مند شوید. این تخفیفات شامل:

  • خرید نرم‌افزار حسابداری وینا
  • تمدید پشتیبانی نرم‌افزار حسابداری وینا
  • ارتقای نرم‌افزار حسابداری وینا

و دیگر خدمات وینا است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از تخفیفات ویژه‌ی جشنواره‌، از 13 الی 23 آبان با کارشناسان سامانه های نرم افزاری وینا تماس بگیرید و از این تخفیفات استثنایی بهره‌مند شوید.

شرکت در فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات فراگستر

شرکت فناوری اطلاعات فراگستر، فعالیت خود را از سال 1383 با این نیت که بتواند مجموعه ای کامل از نرم افزارهای کاربردی مهم و ضروری شامل نرم افزارهای مالی، اداری, اطلاعاتی را تهیه کند و نیز نیازهای فوق الذکر را تامین نماید. استفاده بهینه از صنعت IT در کلیه بعدهای صنعتی، بازرگانی، خدماتی و اداری با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آغاز نموده است. شرکت فراگستر با محوریت مشتری مداری، هدف اصلی خود را کسب رضایت مشتری، ارائه خدمات و پشتیبانی هرچه بیشتر و بهتر، بهبود مداوم کیفیت و ارائه نوآوری در محصولات خود قرار داده است. اساسا گذاشتن ابزار کار خوب در اختیار کاربران و حذف تنگناها از اصلی ترین مواردی است که شرکت در راستای آن به فعالیت پرداخته است و افتخارمان این است که بگوییم نرم افزاری راحت و کارآمد را به کاربران ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار