اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001124570629479

معرفی دستگاه حضور و غیاب وینا مدل UF100

کد: 14001124570629479

https://bit.ly/34FdtbN

، شیراز , (اخبار رسمی): در این ویدیو امکانات و ویژگی های دستگاه حضور و غیاب وینا مدل UF100 را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

معرفی دستگاه حضور و غیاب وینا مدل UF100
دستگاه حضور و غیاب وینا مدل UF100

دستگاه حضوروغیاب وینا مدل UF100 که دارای متد شناسایی تشخیص چهره نیز می باشد، به علت کیفیت ساخت مناسب برای مجموعه هایی با حدود 30 پرسنل مناسب است.

دستگاه حضوروغیاب وینا مدل UF100 که دارای متدهای شناسایی تشخیص چهره با قابلیت ثبت 500 چهره، اثرانگشت با ظرفیت هزار اثر و امکان تخصیص کارت با ظرفیت هزار کارت می باشد. این دستگاه با داشتن تمامی متدهای شناسایی رایج دارای کارایی بالاو قیمت مناسب است. از مزیت های دیگر این دستگاه داشتن اتصال از طریق WIFI علاوه بر اتصال از طریق TCP/IP (شبکه) و USB می باشد.

ویدیوی معرفی دستگاه حضور و غیاب وینا مدل Uf100

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات فراگستر

شرکت فناوری اطلاعات فراگستر، فعالیت خود را از سال 1383 با این نیت که بتواند مجموعه ای کامل از نرم افزارهای کاربردی مهم و ضروری شامل نرم افزارهای مالی، اداری, اطلاعاتی را تهیه کند و نیز نیازهای فوق الذکر را تامین نماید. استفاده بهینه از صنعت IT در کلیه بعدهای صنعتی، بازرگانی، خدماتی و اداری با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آغاز نموده است. شرکت فراگستر با محوریت مشتری مداری، هدف اصلی خود را کسب رضایت مشتری، ارائه خدمات و پشتیبانی هرچه بیشتر و بهتر، بهبود مداوم کیفیت و ارائه نوآوری در محصولات خود قرار داده است. اساسا گذاشتن ابزار کار خوب در اختیار کاربران و حذف تنگناها از اصلی ترین مواردی است که شرکت در راستای آن به فعالیت پرداخته است و افتخارمان این است که بگوییم نرم افزاری راحت و کارآمد را به کاربران ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]