اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980229369079479

اتوماسیون جامع حضور و غیاب وینا

کد: 13980229369079479

http://bit.ly/2HrTIWL

، شیراز , (اخبار رسمی): توسعه یک سازمان بدون داشتن استراتژی کنترل تردد مطمئن، کاری دشوار است و در صورتیکه برنامه‌ای مدون و صحیح وجود نداشته باشد، مشکلات فراوانی در خصوص مدیریت منابع انسانی و حفظ دارایی‌های سازمان بوجود خواهد آمد. یکی از ابزارهایی که افراد را در این راستا یاری می‌کند، اتوماسیون حضور و غیاب است.

اتوماسیون جامع حضوروغیاب وینا
دستگاه حضور و غیاب وینا

دستگاه‌های حضور و غیاب وینا برای تشخیص و شناسایی تردد پرسنل از روش‌های بیومتریک و کارت استفاده می‌کنند

سامانه حضورو غیاب چیست؟

سامانه‌های حضور و غیاب مکانی جهت نگهداری زمان شروع و پایان کار پرسنل هستند و در برخی از سازمان‌ها جهت ردیابی محل محصولات تولیدشده و قیمت تمام شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این اطلاعات می‌تواند به صورت دستی توسط قلم و کاغذ نگهداری شود و یا به صورت اتوماتیک ثبت شود. در دنیای پیشرفته کنونی در سامانه‌های حضور و غیاب به صورت گسترده از تکنولوژی بیومتریک (تشخیص هویت با استفاده از ویژگی های خاص زیستی هر فرد مثل اثر انگشت ) استفاده شده است. تا جایی که پرسنل برای کسب اجازه ورود و خروج نیز از اعتبار سنجی بیومتریک استفاده می‌کنند.

پیاده سازی راه کارهای حضور و غیاب     

به منظور افزایش کارایی پرسنل، ثابت شده است که حقوق و دستمزد و مدیریت منابع انسانی بیش از 50% از بودجه یک کسب و کار را به خود اختصاص می‌دهند. در محیط اقتصادی کنونی کاهش هزینه و افزایش بهره وری باعث دوام کسب و کار خواهد شد. در این زمینه مدیران با انتخاب‌های سخت و دشواری مواجهند؛ در حالی که بسیاری از کسب و کارها به منظور کاهش هزینه‌های مدیریتی مجبور به اخراج کارکنان خود می‌شوند دیگران در حال تلاش برای افزایش بهره وری آنها و به حداکثر رساندن بازگشت هزینه‌های سرمایه‌ای هستند.

بسیاری از شرکت‌ها جهت افزایش بهره وری و مدیریت، نیروی کار را با سیستم‌های حضور و غیاب تطبیق می‌دهند. بدون استفاه از روش‌‌های پیشرفته حضور و غیاب، شرکت‌ها بایستی کماکان به روش‌های سنتی محاسبه حقوق و دستمزد تکیه کنند که این روش علاوه بر اینکه فوق العاده زمان بر است, بسیار خطا پذیر نیز است. در مقایسه باروش‌های دستی، روش‌های حضور و غیاب پیشرفته، عاری از خطا، بسیار سریع، کاربر پسند بوده و دقت بالایی دارند.

چرا اتوماسیون حضور و غیاب وینا

✔ آسان سازی مدیریت پرسنل
✔ جلوگیری از کم کاری احتمالی
✔ آسان سازی محاسبه حقوق و اضافه کار
✔ کاهش هزینه های عملیاتی به صورت چشمگیر
✔ اطمینان پرسنل از عدم تضییع حقوق

متدهای شناسایی دستگاه‌های حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب برای تشخیص و شناسایی تردد پرسنل از روش‌های بیومتریک و کارت استفاده می‌کند. با ترکیب روش‌های شناسایی (تشخیص چهره، اثرانگشت، کارت و رمیزعبور) اطمینان و امنیت بیشتری برای محیط کاری برقرار می‌شود.

در متد شناسایی اثر انگشت به کمک الگوریتم «شناسایی اثرانگشت»، دستگاه قادر به شناسایی سریع و دقیق اثر انگشت است و سنسور اسکن اثرانگشت، تصویری آپتیکال از اثر انگشت را برداشت کرده و توسط الگوریتم‌های شناسایی، الگوی اثر انگشت فرد را شناسایی و با اثرانگشت‌های ذخیره شده در پایگاه داده خود تطبیق داده تا شناسایی فرد انجام شود.

نحوه شناسایی چهره به اینصورت است که با اسکن از اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت کاربر با تصاویر موجود در پایگاه داده دستگاه مقایسه، بررسی و تایید می‌شود.

علاقه مندان برای اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی دستگاه‌های حضور و غیاب وینا، می‌توانند به وبسایت سامانه های نرم افزاری وینا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات فراگستر

شرکت فناوری اطلاعات فراگستر، فعالیت خود را از سال 1383 با این نیت که بتواند مجموعه ای کامل از نرم افزارهای کاربردی مهم و ضروری شامل نرم افزارهای مالی، اداری, اطلاعاتی را تهیه کند و نیز نیازهای فوق الذکر را تامین نماید. استفاده بهینه از صنعت IT در کلیه بعدهای صنعتی، بازرگانی، خدماتی و اداری با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آغاز نموده است. شرکت فراگستر با محوریت مشتری مداری، هدف اصلی خود را کسب رضایت مشتری، ارائه خدمات و پشتیبانی هرچه بیشتر و بهتر، بهبود مداوم کیفیت و ارائه نوآوری در محصولات خود قرار داده است. اساسا گذاشتن ابزار کار خوب در اختیار کاربران و حذف تنگناها از اصلی ترین مواردی است که شرکت در راستای آن به فعالیت پرداخته است و افتخارمان این است که بگوییم نرم افزاری راحت و کارآمد را به کاربران ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار