اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990929482069479

فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا و دستگاه حضور و غیاب به مناسبت یلدا

کد: 13990929482069479

https://bit.ly/37BRyBg

، شیراز , (اخبار رسمی): سامانه های نرم افزاری وینا به مناسبت یلدا فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا را از مورخ 28 آذر لغایت 5 دی ماه 99 برگزار می کند.

فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا و دستگاه حضور و غیاب وینا به مناسبت یلدا
فروش ویژه یلدا سامانه های نرم افزاری وینا

جهت برخورداری از تخفیفات ویژه به مناسبت شب یلدا، از 28 آذر لغایت 5 دی ماه با کارشناسان وینا تماس حاصل کنید و از تخفیفات استثنایی بهره مند شوید.

سامانه های نرم افزاری وینا طی سالیان متمادی فعالیت خود در صنعت تولید نرم افزار، همواره بر آن بوده که محصولی درخور و شایسته شما عزیزان و متناسب با نیاز های کسب و کار های مختلف تهیه و به مشتریان خویش ارائه دهد. مجموعه نرم افزار های وینا حاصل بیش از 17 سال تلاش، پشتکار، خلاقیت و نوه آوری درعرصه نرم افزارهای مالی و حسابداری است.
مجموعه وینا معتقد است که حمایت از مشتری و ارائه خدمات پشتیبانی دقیق و کار امد در کنار مشتری مداری رمز موفقیت است و در فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا و دستگاه های حضور و غیاب وینا به مناسبت یلدا تخفیفات بی نظیری را برای شما در نظر گرفته است.
شما عزیزان می‌توانید از 28 آذر لغایت 5 دی ماه 99 از تخفیفات ویژه جهت خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری وینا بهره‌مند شوید. این تخفیفات شامل:

خرید نرم‌افزار حسابداری وینا

خرید دستگاه های حضور و غیاب

ارتقای نرم‌افزار حسابداری وینا

و دیگر خدمات وینا است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از تخفیفات ویژه‌ی جشنواره‌، از 28 آذر لغایت 5 دی ماه  با کارشناسان سامانه های نرم افزاری وینا تماس بگیرید و از این تخفیفات استثنایی بهره‌مند شوید.

شرکت در فروش ویژه نرم افزار حسابداری وینا و دستگاه های حضور و غیاب وینا به مناسبت یلدا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات فراگستر

شرکت فناوری اطلاعات فراگستر، فعالیت خود را از سال 1383 با این نیت که بتواند مجموعه ای کامل از نرم افزارهای کاربردی مهم و ضروری شامل نرم افزارهای مالی، اداری, اطلاعاتی را تهیه کند و نیز نیازهای فوق الذکر را تامین نماید. استفاده بهینه از صنعت IT در کلیه بعدهای صنعتی، بازرگانی، خدماتی و اداری با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آغاز نموده است. شرکت فراگستر با محوریت مشتری مداری، هدف اصلی خود را کسب رضایت مشتری، ارائه خدمات و پشتیبانی هرچه بیشتر و بهتر، بهبود مداوم کیفیت و ارائه نوآوری در محصولات خود قرار داده است. اساسا گذاشتن ابزار کار خوب در اختیار کاربران و حذف تنگناها از اصلی ترین مواردی است که شرکت در راستای آن به فعالیت پرداخته است و افتخارمان این است که بگوییم نرم افزاری راحت و کارآمد را به کاربران ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار