اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802223674610703

چرا چای ایرانی بهتر از چای خارجی است؟

کمپین چای ایرانی بنوش برای حمایت از چای داخلی

کد: 139802223674610703

http://bit.ly/2YqJvzM

، تهران , (اخبار رسمی): برندهای بزرگ چای که عمدتا چای خارجی به بازار عرضه می‌کنند چنان به مردم القا کرده‌اند که چای خارجی درجه یک و عالی و چای ایرانی بی‌کیفیت است. درکام این موضوع را بررسی کرده که چرا خرید چای ایرانی بهتر از چای خارجی است. همچنین کمپین #چای_ایرانی_بنوش را برای شناساندن بهتر چای ایرانی به راه انداخته است.

کمپین #چای_ایرانی_بنوش برای حمایت از چای داخلی
کمپین چای ایرانی بنوش برای حمایت از چای داخلی

فصل برداشت چای بهاره شروع شده و جنب و جوشی در استان گلستان و بخشی از مازندران برای برداشت برگ سبز چای و تولید چای سیاه به راه افتاده است. در همین راستا فروشگاه محصولات طبیعی و محلی درکام برای حمایت از چایکاران و تولید داخلی و رونق هرچه بیشتر چای ایرانی تصمیم به راه اندازی کمپین #چای_ایرانی_بنوش در در شبکه‌های اجتماعی گرفته است تا افراد بیشتری با چای ایرانی آشنا شوند و کسانی که در حال حاضر چای ایرانی مصرف می‌کنند دوستان خود را به مصرف آن ترغیب کنند.

دلایل استفاده از چای ایرانی از نگاه درکام

در ادامه دلایلی برای مصرف چای ایرانی به جای چای خارجی ارائه شده است.

عدم استفاده از افزودنی‌های شیمیایی

شاید بتوان گفت مهمترین تفاوت چای اصیل ایرانی و چای خارجی، خالص و طبیعی بودن چای ایرانی است که هیچ ماده افزودنی برای رنگ‌دهی و معطر کردن چای به آن اضافه نمی‌شود و برخلاف بعضی چای‌های خارجی که از عطر و رنگ شیمیایی برای اعلا جلوه دادن چای در آن‌ها استفاده می‌شود چای ایرانی طعم و عطر و رنگ یک چای اصیل و واقعی را دارد.

عدم استفاده از سموم شیمیایی

به علت موقعیت خاص آب و هوایی مناطق شمالی ایران که در آن‌ چای کشت می‌شود نیازی به استفاده از سموم ضد آفات برای مقابله با آفات چای نیست و برخلاف کشورهای عمده تولیدکننده چای مثل هند و کنیا که به خاطر شرایط آب و هوایی آفات چای در آن‌ها رشد می‌کند در ایران از سموم برای مقابله با آفات استفاده نمی‌شود.

حمایت از چایکاران و تولید داخلی

در شمال ایران حدود ۲۵ هزار هکتار باغ چای و همچنین ۱۵۰ کارخانه چای وجود دارد و به گفته رییس سازمان چای ۱۰۰ هزار خانوار ایرانی تمام یا بخشی از هزینه زندگی خود را از طریق برداشت و تولید چای ایرانی تامین می‌کنند. در سال ۹۸ که تا این لحظه سال سختی از لحاظ اقتصادی بوده به جای خرید چای خارجی و ایجاد اشتغال برای کشاورزان و کارگران کشورهای هند و سریلانکا با حمایت از چای ایرانی، کار و کارگر ایرانی را حمایت کنید.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چای ایرانی به صفحه فروش عمده چای ایرانی درکام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درکام

درکام یک برند و فروشگاه در زمینه فروش محصولات و موادغذایی سالم، طبیعی و محلی است که می‌خواهد به کسب و کارهای محلی کمک کند تا توانمندتر شوند و با عرضه محصولات با کیفیت که به دقت از بهترین تولیدکنندگان و کشاورزان تهیه می‌شوند به مشتریان خود کمک کند به راحتی به محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. اطمینان از کیفیت محصولات برای ما یک اصل اساسی است و برای هر یک از محصولات از تولیدکننده‌های زیادی نمونه گرفته تا بهترین‌ها را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سلامت و زیبایی