اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003305186710703

چرا از چای ایرانی حمایت کنیم؟

کد: 140003305186710703

https://bit.ly/3gIKFm3

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب دلایل برتری چای ایرانی بر چای خارجی توضیح داده شده است

چرا از چای ایرانی حمایت کنیم؟
خرید چای ایرانی

بیایید با استفاده از چای ایرانی به تولیدکنندگان زیادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، برای تولید چای بیشتر و بهتر انگیزه بدهیم.

خیلی از شما ممکن است از علاقه‌مندان چای خارجی باشید و در عوض از چای ایرانی بدتان بیاید به این دلیل که فکر می‌کنید چای‌های ایرانی بی‌کیفیت، بدون رنگ و عطر و طعم هستند در حالی که واقعا اینگونه نیست. تولیدکنندگان ایرانی وجود دارند که مرتب به دنبال ارتقا کیفیت چای تولیدی خود هستند و توانسته‌اند چای‌هایی مانند چای سرگل درکام یا چای ممتاز تولید کنند که هم دارای کیفیت عالی و هم رنگ و عطر و طعم بی‌نظیر باشند. به علاوه این چای‌ها به دلایلی از چای خارجی بهتر هستند که این دلایل به طور کامل در زیر توضیح داده شده‌اند.

1- برای تولید چای ایرانی از سموم و آفت‌کش شیمیایی استفاده نمی‌شود.

در اکثر کشورهای تولیدکننده چای مانند هند و کنیا، به دلیل آب و هوایی که دارند و اینکه احتمالا زدن آفت به زمین‌های کشاورزی زیاد است، از سموم شیمیایی برای مقابله با این آفات استفاده می‌شود. ولی در کشور ایران در شهرهای تولید کننده چای یعنی گیلان و مازندران این وضع وجود ندارد و بنابراین چای‌های ایرانی بدون هیچ سمی تولید می‌شوند و در نتیجه سالم‌تر هستند.

2- در چای‌های ایرانی از هیچ افزودنی شیمیایی استفاده نمی‌شود.

در اکثر چای‌های خارجی برای افزایش رنگ، طعم و عطر چای، به آن انواع افزودنی‌ها و رنگ‌های شیمیایی اضافه می‌کنند. مصرف چنین چایی در طولانی مدت می‌تواند برای معده و سلامتی مضر باشد ولی در چای ایرانی از هیچ افزودنی شیمیایی استفاده نمی‌شود و تمام رنگ و عطر و طعمی که چای ایرانی دارد، طبیعی و از خودش است.

3- قیمت چای‌های ایرانی به نسبت مناسب‌تر است.

معمولا قیمت یک چای ایرانی خوب نسبت به یک چای خارجی مشابه با همان کیفیت، بهتر و مناسب‌تر است؛ بنابراین استفاده از چای ایرانی از نظر اقتصادی هم برای شما به صرفه‌تر است.

احتمالا با توضیحات بالا متوجه شده‌اید که چرا برخی افراد تاکید دارند که چای ایرانی بهتر از چای خارجی است و چرا باید از چای ایرانی استفاده کرد.

از آن‌جایی که در ایران تعداد افراد زیادی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در تولید چای نقش دارند و بخشی از درآمد آن‌ها ناشی از این کار است، بیایید با استفاده از چای ایرانی از این افراد حمایت کنیم و به آن‌ها برای تولید چای بیشتر و بهتر انگیزه بدهیم.

منبع: https://dorkam.com/mag/چای-ایرانی-یا-خارجی/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درکام

درکام یک برند و فروشگاه در زمینه فروش محصولات و موادغذایی سالم، طبیعی و محلی است که می‌خواهد به کسب و کارهای محلی کمک کند تا توانمندتر شوند و با عرضه محصولات با کیفیت که به دقت از بهترین تولیدکنندگان و کشاورزان تهیه می‌شوند به مشتریان خود کمک کند به راحتی به محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. اطمینان از کیفیت محصولات برای ما یک اصل اساسی است و برای هر یک از محصولات از تولیدکننده‌های زیادی نمونه گرفته تا بهترین‌ها را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی