اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980223367679479

5 دلیل قانع کننده برای جایگزین کردن سیستم مدیریت درخواست با ایمیل

کد: 13980223367679479

http://bit.ly/2YoCEqk

، شیراز , (اخبار رسمی): سامانه مدیریت درخواست برای عموم مشاغلی که با خرید، فروش و درخواست در ارتباط هستند، استفاده می‌شود. این سامانه برای بررسی تقاضا و هم چنین برای بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان مفید و موثر است.

5 دلیل قانع کننده برای جایگزین کردن سیستم مدیریت درخواست با ایمیل
سامانه مدیریت درخواست شیراز

مشاغل مختلف جهت آشنایی با ویژگی‌ها و امکانات سامانه مدیریت درخواست وینا می‌توانند از حساب رایگان یک ماهه استفاده کنند

شاید افراد پیش از آشنایی با سیستم تیکتینگ برای حل مشکلات مشتریان خود از ایمیل استفاده می‌کردند و مشکلی با این روش نداشتند. اما چه ویژگی‌هایی در سیستم تیکتینگ وجود دارد که آن را از ایمیل متمایز می کند؟

در این مقاله  5 دلیل قانع کننده آورده شده است که نشان می‌دهد سیستم تیکتینگ ارزش سرمایه گذاری دارد.

1. شاید برای افراد به عنوان پرسنل یک سازمان پیش آمده باشد که در یک روز کاری چندین ایمیل دریافت کرده باشند. آخرین ایمیل دریافتی را باز کرده و شروع به بررسی آن می‌کنند در صورتی که شاید ایمیلی که در روز قبل فرستاده شده بسیار فوری‌تر از آخرین ایمیل دریافتی باشد. یکی از ویژگی‌های سیستم تیکتینگ الویت‌بندی درخواست‌ها است. سیستم تیکتینگ با الویت‌بندی درخواست‌ها به پرسنل کمک می‌کند تا موارد ‌تر را زودتر بررسی کنند.

2. در یک سازمان، تیم پشتیبانی برای پاسخ به مشکلات و سوالات مشتریان باید ایمیل‌های مختلف را چک کنند. در سیستم تیکتینگ برای  افزایش کارایی، درخواست‌های مختلف به دپارتمان مرتبط ارجاع داده ‌می‌شود.

3. چنان‌‌چه تمام کارکنان یک سازمان برای پیگیری درخواست‌ها از ایمیل‌های مختلف استفاده کنند امکان سردرگمی وجود دارد. سیستم تیکتینگ تاریخچه یک مشکل را در یک مکان نگهداری می‌کند و بستری مهیا می‌کند تا تمام پرسنل بتوانند به مشکلات مشتریان رسیدگی کنند.

4. پایگاه داده یکپارچه در سیستم تیکتینگ این امکان را برای بخش‌های مختلف یک سازمان فراهم می‌کند تا به سوالات مشابه پاسخ‌های مشابه دهند.

5. سیستم تیکتینگ قابلیت جستجوی پیشرفته در پایگاه داده خود را دارد.  برای مثال فرد لیست خدمات و پشتیبانی آقای احمدی را می‌خواهد، در سیستم تیکتینگ جستجو می‌کند و قادر است به تمام روند پشتیبانی آقای احمدی دسترسی داشته باشد.

سامانه مدیریت درخواست وینا فعال در زمینه راه‌اندازی  سیستم تیکتینگ برای علاقه‌مندان است و این امکان را فراهم کرده است تا افراد بتوانند برای ایجاد حساب، یک ماه به صورت رایگان این کار را انجام دهند تا با ویژگی‌ها و امکانات آن آشنا شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و راه‌اندازی سامانه مدیریت درخواست به سایت وینا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات فراگستر

شرکت فناوری اطلاعات فراگستر، فعالیت خود را از سال 1383 با این نیت که بتواند مجموعه ای کامل از نرم افزارهای کاربردی مهم و ضروری شامل نرم افزارهای مالی، اداری, اطلاعاتی را تهیه کند و نیز نیازهای فوق الذکر را تامین نماید. استفاده بهینه از صنعت IT در کلیه بعدهای صنعتی، بازرگانی، خدماتی و اداری با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آغاز نموده است. شرکت فراگستر با محوریت مشتری مداری، هدف اصلی خود را کسب رضایت مشتری، ارائه خدمات و پشتیبانی هرچه بیشتر و بهتر، بهبود مداوم کیفیت و ارائه نوآوری در محصولات خود قرار داده است. اساسا گذاشتن ابزار کار خوب در اختیار کاربران و حذف تنگناها از اصلی ترین مواردی است که شرکت در راستای آن به فعالیت پرداخته است و افتخارمان این است که بگوییم نرم افزاری راحت و کارآمد را به کاربران ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]