اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803013701610520

بررسی اطلاعات مربوط به فرش شگی پرزبلند کاشان و قیمت آن

کد: 139803013701610520

http://bit.ly/2McTYNU

، کاشان , (اخبار رسمی): از جدیدترین فرش‌هایی که به بازار عرضه شده است فرش شگی است که دارای پرزهای بلندی است و در دکور خانه‌های ایرانی به عنوان یک فرش فانتزی شیک و زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه مشخصات فرش شگی پرز بلند کاشان بررسی شده است.

تمامی اطلاعات درباره فرش شگی پرزبلند کاشان با بررسی قیمت
بررسی اطلاعات مربوط به فرش شگی پرزبلند کاشان و قیمت آن

فرش شگی به عنوان یک فرش پرز بلند شناخته می‌شود. لفظ شگی در زبان انگلیسی به معنی مو دراز است و به این دلیل به این فرش شگی گفته می‌شود که دارای پرزهای بسیار بلندی است.

فرش شگی از زیر شاخه‌های فرش مدرن محسوب می‌شود و دارای رنگ و طرح‌های مختلفی است. این فرش با جنس نخ خاب پلی استر هیت بافته شده و وزن آن سبک است. قیمت فرش شگی نسبت به فرش‌های کلاسیک پایین‌تر است به همین دلیل راحت می‌توان آن را تعویض کرد. این فرش در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود.

شگی‌ها در رنگ‌های روشن و تیره و یا تک رنگ در بازار وجود دارند؛ رنگ‌هایی مانند کرم و قهوه‌ای در کنار یکدیگر استفاده می‌شود و رنگ قرمز در کنار رنگ مشکی.

بعضی از فرش‌های شگی تک رنگ هستند و مناسب برای افرادی که فرش‌های ساده را بیشتر می‌پسندند مانند، فرش شگی سفید، فرش شگی نقره‌ای و یا شگی بنفش

مشخصات فرش شگی ارزان

فرش شگی به خاطر این که از جنس خاب پلی استر هیت ست تهیه شده وزن سبک و قیمت پایینی دارد. شگی‌ها فرش‌های ارزان قیمتی هستند که دارای تنوع فراوانی بوده و به دو نوع معمولی و سه بعدی تقسیم می‌شوند.

فرش شگی سه بعدی دارای طراحی منحصر به فردی است که بیننده آن را داری فرورفتگی و برجسته‌گی می‌بیند، پلی استر به خاطر این که در دسترس است قیمت پایین‌تری نسبت به آکریلیک دارد.

شرکت‌های تولید کننده نخ آکریلیک داخل ایران فقط 15 درصد از مصرف شرکت‌های تولید فرش را تامین می‌کنند و به همین دلیل عمده خرید اکریلیک از خارج از کشور صورت می‌گیرد و به این خاطر گرانتر از پلی استر است.

فرش شگی نیز ارزان است به این دلیل که جنس نخ خاب آن پلی استر است ارزانتر از فرش‌هایی است که نخ آکریلیک دارند. ابعاد فرش شگی نیز در قیمت آن تاثیر دارد برای مثال فرش شگی 6 متری از فرش شگی قالیچه گران‌تر است.

برای خرید فرش شگی ارزان قیمت بهتر است آن را از کارخانه به طور مستقیم خریداری کرد تا دست واسطه از خرید کوتاه شود همچنین می‌توان فرش شگی را از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کرد.

خرید از فروشگاه آنلاین این امکان را می‌دهد که بتوان فرش‌ها را با هم مقایسه کرد و مناسبترین فرش شگی را با قیمت ارزان خرید.

قیمت فرش شگی پرز بلند کاشان 

کفپوش‌های شگی دارای ابعاد مختلفی هستند و قیمت فرش شگی هم متفاوت است. در ادامه لیستی از قیمت‌ها براساس آخرین بروز رسانی‌ها در سال 98 ارائه شده است.

  • قیمت 80*50 = 54 هزار تومان
  • قیمت 1*1.5 = 202 هزار تومان
  • قیمت 1.5*2.25 = 455 هزار تومان
  • قیمت 6 متری : 810 هزار تومان
  • قیمت 9 متری : 1 میلیون و 215 هزار تومان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت زر فرش

شرکت زر فرش عرضه کننده انواع فرش ماشینی از کارخانه برای خریداران می باشد که با حذف واسطه ها توانسته است جایگاه مناسب و محبوبیت بالایی پیدا کند. محصولات این شرکت فرش های سنتی ، فانتزی ، گلیم ، تابلو فرش و ... می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل