اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805013881510520

هنگام خرید فرش از یک فروشگاه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

کد: 139805013881510520

http://bit.ly/2K0xY4r

، کاشان , (اخبار رسمی): در ادامه نکاتی که در هنگام خرید فرش از یک فروشگاه فرش باید رعایت کرد، ارائه شده است. همچنین فروشگاه فرش ماشینی و دستباف زر فرش کاشان معرفی شده است.

معرفی فروشگاه فرش ماشینی و دستباف زر فرش کاشان
هنگام خرید فرش از یک فروشگاه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

افرادی که قصد خرید یک فرش ماشینی و دستباف را دارند بهترین راه حل خریداری فرش از یک فروشگاه معتبر فرش ماشینی و دارای نماد الکترونیک است. در چنین شرایطی عرضه کننده محصولات فرش ماشینی و دستباف باید دارای مشخصات متنوعی از جمله تضمین قیمت و کیفیت فرش ارسالی به همراه امکان پرداخت وجه فرش با بیعانه باشد تا بتوان با خیال راحت خرید فرش را انجام داد.

از دیگر ویژگی‌هایی که فروشگاه باید داشته باشد، یک مکان فیزیکی برای خریداری فرش برای اعتماد سازی بیشتر و برگشت دادن کالاها است.

در ادامه دیگر مشخصه‌‍های یک فروشگاه معتبر بررسی شده است.

معرفی فروشگاه فرش ماشینی و دستباف

فروشگاهی که دارای ویژگی‌های زیر باشد برای خرید فرش ماشینی مناسب است:

  • قیمت مناسب و ارزان
  • کیفیت بالای بافت
  • ضمانت اصالت کالا
  • خرید آسان
  • ارسال رایگان به درب منزل

معرفی فروشگاه اینترنتی زر فرش

امروزه با گسترش فصای دیجیتال و اینترنت در جهان، فروشگاه‌های اینترنتی هم برای فراهم کردن راحتی و آسایش بیش‌تر، کم کم احداث شده‌اند.

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که در باب خرید فرش ماشینی کاشان احداث شد، فروشگاه اینترنتی زر فرش کاشان بود. این فروشگاه با ارائه انواع فرش‌های ماشینی در جدیدترین مدل‌ها با این هدف تاسیس شده است که واسطه‌ها و دلال‌ها حذف شوند و فروش با قیمت واقعی انجام شود.

اما شاید فردی قصد داشته باشد خرید را به صورت غیر اینترنتی انجام دهد که این روش مشکلاتی دارد: مشکل پیدا کردن طرح مورد نظر، اختلاف در قیمت، اتلاف انرژی، عدم اطمینان به فروشنده، مشکلات حمل بار فرش و ... . 

ویژگی‌های خرید اینترنتی از فروشگاه زر فرش

خرید فرش ارزان با قیمت تضمین شده و درب کارخانه، تضیمن کیفیت با ضمانت نامه، اصالت کالا به همراه ضمانت کیفیت کالا، دسترسی آسان با اینترنت بدون حجم زیاد، تنوع گوناگون و امکان مقایسه طرح‌ها و محصولات با هم، حمل و نقل و ارسال رایگان فرش ماشینی مورد نظر به درب منزل در سراسر ایران، رابط کاربری آسان برای خرید راحت‌تر در انواع دستگاه‌ها اعم از کامپیوتر و تلفن‌های هوشمند، پشتیبانی روزانه برای راهنمایی مشتریان. پس بهتر است راه راحت‌تر و آسان‌تر را انتخاب کرد.

محصولات فرش دستباف 

فروشگاه اینترنتی زر فرش از نخستین فروشگاه‌های عرضه کننده مستقیم محصولات فرش دستباف کاشان از تولیدی آن است که محصولات عرضه شده توسط فروشگاه دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزانتر از نمایشگاه‌ها هستند که علت این موضوع عرضه مستقیم کالا است.

در فروشگاه انواع مختلف محصولات فرش دستباف کاشان که به صورت کرک، ابریشم، گل ابریشم است قرار داده شده است. قیمت فرش دستباف با توجه به نوع نخ به کار رفته شده، تعداد خانه، ابعاد، جفت و فرد بودن تایین می‌شود. 

محصولات فرش ماشینی فروشگاه

فروشگاه زر فرش شامل محصولات فرش مدرن که دارای دسته بندی گلیم، گبه، جاجیم، سه بعدی، شگی، گرد است و محصولات فرش سنتی این فروشگاه نیز شامل فرش‌های 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت زر فرش

شرکت زر فرش عرضه کننده انواع فرش ماشینی از کارخانه برای خریداران می باشد که با حذف واسطه ها توانسته است جایگاه مناسب و محبوبیت بالایی پیدا کند. محصولات این شرکت فرش های سنتی ، فانتزی ، گلیم ، تابلو فرش و ... می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل