اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803073718410520

مشخصات فرش 1500 شانه ماشینی کاشان با بررسی تخصصی ار نظر کیفیت و عمر

کد: 139803073718410520

http://bit.ly/2Mpyb5U

، کاشان , (اخبار رسمی): کفپوش فرش 1500 شانه ماشینی کاشان از جدیدترین کالاهای تولید شده در کارخانجات تولیدکننده فرش ماشینی کاشان بوده و در ادامه این مقاله به بررسی کامل و تخصص مشخصات فرش 1500 شانه کاشان پرداخته شده است.

مشخصات فرش 1500 شانه ماشینی کاشان با بررسی تخصصی ار نظر کیفیت و عمر
مشخصات فرش 1500 شانه ماشینی کاشان با بررسی تخصصی ار نظر کیفیت و عمر

فرش 1500 شانه ماشینی به عنوان جدیدترین و آخرین دستاورد صنعت فرش ماشینی شناخته می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که برای خرید این محصولات باید در نظر داشت این امر است که این فرش را برای چه مکان و کاربردی لازم است و هم چنین این که چه ویژگی در محصول برای خریدار بیشتر اهمیت دارد.

با توجه به ویژگی‌های خاصی که در فرش 1500 شانه ماشینی وجود دارد، خریدار باید از مشخصات آن کاملا آگاهی داشته باشد تا بتواند خرید مناسبی داشته باشد. به این ترتیب خریدار می‌تواند از کیفیت و قیمت محصول مطمئن باشد.

آنچه در مورد فرش ماشینی از جمله نوع 1500 شانه اهمیت دارد مشخصات فنی آن است که شامل اطلاعاتی درباره شانه و تراکم، جنس نخ، تعداد رنگ و غیره است.

هر یک از این مشخصات می‌تواند کیفیت و قیمت محصول را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین شناخت و بررسی آن‌ها در فرش ماشینی 1500 شانه بسیار حائز اهمیت است.

تفاوت‌هایی که در این محصول با انواع قبل وجود دارد باعث جلب توجه مردم شده است و در مدت کوتاهی که از عرضه آن می‌گذرد به عنوان بهترین محصولات شناخته می‌شود.

مشخصات فرش 1500 شانه

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول که آن را تا حد زیادی از دیگر محصولات متمایز کرده است تراکم گره یا ریشه‌های تشکیل دهنده است.

این میزان فشردگی گره‌ها با عنوان‌های شانه و تراکم شناخته می‌شوند که به ترتیب به معنی تراکم عرضی و تراکم طولی در محصول هستند.

فرش 1500 شانه با تراکم 4500 بافته می‌شود که این میزان به معنی بیشترین تراکم در انواع محصولاتی است که تا امروز عرضه شده‌اند. در واقع در یک متر از عرض آن 1500 گره و در یک متر طول آن 4500 گره بافته می‌شود.

برای ایجاد این ویژگی باید الیاف‌هایی که برای فرش ماشینی 1500 شانه استفاده می‌شوند بسیار ظریف باشند. در نتیجه وجود ضخامت کم در الیاف باعث افزایش لطافت آن خواهد شد.

بنابراین این مشخصه فنی باعث ایجاد ویژگی‌های منحصر به فردی در محصول خواهد شد. ریزبافت بودن محصول علاوه بر لطافت آن تاثیر زیادی بر ظاهر نیز دارد.

زیبایی و ظرافتی که در فرش 1500 شانه وجود دارد توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند و این از مهم‌ترین مزیت‌های این محصول به شمار می‌آید. بنابراین افرادی که به زیبایی قالی‌های دستباف علاقه دارند اما هزینه آن برای او اهمیت دارد می‌تواند نوع ماشینی 1500 شانه را با قیمت مناسب‌تر خریداری کند.

البته باید این نکته را بیان کرد که در تراکم‌های بالا به دلیل استفاده از الیاف‌های ظریف‌تر و هم چنین ارتفاع نخ خاب کم، محصول دارای استحکام کمتری است و باید در استفاده از آن بیشتر دقت کرد تا آسیب نبیند.

فرش 1500 شانه به صورت 8 رنگ تولید می‌شود یعنی برای ایجاد طرح و نقشه‌های مختلف در محصول می‌توان از 8 رنگ متنوع استفاده کرد. چنین امری این امکان را فراهم می‌کند که محصول با طرح خاص با چند رنگ‌بندی زیبا و متنوع تولید شود.

ابعادی که در این محصول استفاده می‌شود همان ابعاد رایج و استاندارد است که به صورت 6 متری، 9 متری و 12 متری هستند و می‌توان با توجه به محل مورد نظر بهترین ابعاد را انتخاب کرد.

هم چنین طرح‌های متنوع و زیبای فرش 1500 شانه این امکان را ایجاد می‌کند که مشتریان با سلایق مختلف بتوانند از میان آن‌ها به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

با توجه به این که استفاده از انواع فرش‌های ماشینی برای مکان‌های مختلف و هم چنین قسمت‌های گوناگون منزل رایج است باید برای خرید آن‌ها این امر را در نظر داشت زیرا هر محصول برای استفاده در محیط خاصی مناسب است.

فرش 1500 شانه از جمله نفیس‌ترین و زیباترین انواع فرش ماشینی است و هم چنین ویژگی‌های خاصی که در آن وجود دارد برای استفاده در بهترین قسمت‌های منزل که زیبایی و دکوراسیون آن اهمیت بیشتری دارد مناسب است.

می‌توان برای پذیرایی، اتاق مهمان و غیره که زیبایی دکوراسیون از اهمیت زیادی برخوردار است از فرش ماشینی با تعداد شانه 1500 استفاده کرد. هم چنین بهتر است این محصول را در مکان‌هایی استفاده کرد که در معرض رفت و آمد و آسیب کمتر هستند.

بنابراین می‌توان با خرید این محصول منزل خود را با محصولی به زیبایی قالی‌های دستباف زینت داد و دکوراسیونی شیک و زیبا داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت زر فرش

شرکت زر فرش عرضه کننده انواع فرش ماشینی از کارخانه برای خریداران می باشد که با حذف واسطه ها توانسته است جایگاه مناسب و محبوبیت بالایی پیدا کند. محصولات این شرکت فرش های سنتی ، فانتزی ، گلیم ، تابلو فرش و ... می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]