اطلاعات تماس
  • 091987***** - 091987*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803023702810783

ایران کلینیک

درمان بواسیر، فیستول و انواع بیماری‌های مقعدی توسط پزشک متخصص با لیزر

کد: 139803023702810783

http://bit.ly/2Wl3dzx

، تهران , (اخبار رسمی): درمان بیماری‌های هموروئید(بواسیر)، فیستول، شقاق، کیست مویی توسط مجرب‌ترین پزشک (دکتر) متخصص با لیزر در ایران کلینیک در تهران انجام می‌شود.

درمان بواسیر، فیستول، شقاق، کیست مویی توسط پزشک متخصص با لیزر
درمان بواسیر، فیستول و انواع بیماری‌های مقعدی توسط پزشک متخصص با لیزر

بیماری‌های کلورکتال و بیماری‌های مقعدی با شیوع گسترده‌ای در میان افراد جوامع امروزی در حال مشاهده هستند. تغذیه و سبک زندگی غلط می‌تواند به عنوان یکی از عوامل زمینه ساز این بیماری‌ها باشد.

بیماری‌های مقعدی نظیر هموروئید (بواسیر) ، کیست مویی، شقاق و فیستول مهلک و کشنده نیستند ولی عوارض و مشکلاتی به همراه دارند که می‌تواند کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و روند زندگی عادی آنها را مختل کند. اثرات دراز مدت این بیماری‌ها هم، در اثر عدم درمان می‌تواند بر میزان مشکلات بیفزاید.

برای فرد خود بیماری طبیعتا ناخوشایند است و درمان آن به مراتب مشکل‌تر.

به همین دلیل با بهره گیری از به روز ترین دانش و پیشرفت‌های دنیای پزشکی و با پایبندی به اصول و اخلاقیات پزشکی مجموعه‌ای گردآوری شده تا خدمات درمانی بیماری‌های کلورکتال و مقعدی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت درمان شود.

مراجعه به بهترین دکتر متخصص برای درمان بدون بستری و بیهوشی، انجام عمل با بی حسی، درمان بدون درد و خونریزی، ارائه‌ی خدمات درمانی تخصصی توسط بهترین پزشک متخصص در زمینه‌ی انواع بیماری‌های مقعدی و ... همه و همه از خدمات این مجموعه هستند.

ارائه‌ی خدمات درمانی و پزشکی در زمینه‌ی تشخیص و درمان انواع بیماری‌های مقعدی، انتخاب بهترین و موثرترین روش‌های درمانی از جمله لیزر و با حضور بهترین پزشک متخصص کلورکتال دکتر بیژن عابدیان انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران کلینیک

پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز درمان بواسیر، هموروئید، کیست مویی، شقاق، فیستول با لیزر در یک جلسه زیر نظر متخصص کولورکتال با 25 سال تجربه

اطلاعات تماس
  • 091987***** - 091987*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی