رونمایی از سایت زبان نکته با هدف آموزش زبان انگلیسی با کمک مدیا

کد: 139803063716011976

http://bit.ly/2WuDgxm

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف آموزش زبان انگلیسی با کمک مدیا بصورت کاربردی و با روشی جدید و دوست داشتنی و پایان دادن به فرار زبان آموزان از یادگیری زبان انگلیسی، از سایت زبان نکته به آدرس englishtipsforyou.com در ابتدای اردیبهشت 98 رونمایی شد.

رونمایی از سایت زبان نکته با هدف آموزش زبان انگلیسی با کمک مدیا
اردیبهشت 98 - تولد وب سایت زبان نکته

به گزارش زبان نکته، سایت englishtipsforyou.com که یک سایت آموزشی با محوریت آموزش زبان انگلیسی است سعی دارد با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه آموزش زبان انگلیسی با کمک مدیا بصورت کاربردی و با روشی جدید و دوست داشتنی را با هدف پایان دادن به فرار زبان آموزان از یادگیری زبان انگلیسی تسهیل کند.

صبا نیک نیا، مدیر گروه آموزشی زبان نکته در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «همواره آموزش زبان انگلیسی از دغدغه‌های کسانی است که می‌خواهند جهت مسافرت، مهاجرت، توسعه کسب و کار و... بر توانمندی خود جهت ارتباط با دیگران متکی باشند. اما خشک و خسته کننده بودن پروسه آموزش در غالب مواقع موجب گریزان شدن زبان آموزان می‌شود.

نیک نیا در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «ما در وب سایت آموزشی زبان نکته با استفاده از روش‌های آموزشی متمایز کوشیده‌ایم این ترس از یادگیری زبان دوم را کاهش دهیم. ما معتقدیم بهترین روش فراگرفتن زبان انگلیسی، جذاب کردن یادگیری آن از طریق عادت‌های صحیح است و یکی از بهترین این عادت‌ها استفاده از حواس شنوایی و بینایی یعنی گوش دادن موسیقی و دیدن فیلم‌ها و تصاویر آموزشی است.

وی به زبان آموزان پیشنهاد داد که انگلیسی را از طریق موسیقی و فیلم بیاموزند.

موزیک ترجمه شده، اصطلاحات انگلیسی به همراه کاربرد آنها در فیلم های روز دنیا، استفاده از عکس نکته، پادکست‌های ساده اما کاربردی و ... روش‌هایی هستند که در این وب سایت به رایگان در دسترس زبان آموزان قرار دارد. زبان نکته، به مناسبت این رونمایی، اقدام به انتشار حجم بالایی از فایل‌های آموزشی کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات می‌توانند به سایت زبان نکته به آدرس englishtipsforyou.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزش زبان انگلیسی "زبان نکته"

گروه آموزش زبان انگلیسی "زبان نکته" متشکل از جمعی از فارغ التحصیلان رشته های مترجمی و ادبیات زبان انگلیسی است که با تجربه چندین ساله در سطوح مختلف آموزش زبان انگلیسی، تصمیم گرفته اند اینبار در حوزه وب به آموزش زبان آموزان بپردازند. آموزش زبان انگلیسی در این کارگروه اما روشی متفاوت دارد. در گروه آموزشی "زبان نکته" تمرکز بر آموزش به کمک ابزارهای مدیا است. استفاده از موزیک انگلیسی، بخش های منتخب از فیلم های روز جهان، استفاده از سخنرانی های انگیزشی و ... آموزش زبان انگلیسی را برای زبان آموز ساده و دوست داشتنی و ملموس خواهد کرد. در وب سایت این گروه آموزشی به آدرس https://englishtipsforyou.com مطالب همواره به روزرسانی می شوند و تمام شبکه های اجتماعی این گروه آموزشی جهت برقراری ارتباط و پاسخ گویی به زبان آموزان عزیز فعال هستند.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش