به همت گروه آموزشی زبان نکته، رونمایی شد

کتاب آموزش مکالمه انگلیسی مبحث معرفی خود و دیگران، به بازار نشر آمد

کد: 139805093905911976

http://bit.ly/2YBMZ24

، تهران , (اخبار رسمی): رونمایی از کتاب آموزش مکالمه انگلیسی با روش زبان نکته، جلد اول، مبحث معرفی خود و دیگران توسط انتشارات گروه آموزشی زبان نکته در وب سایت رسمی این گروه آموزشی در تاریخ 5 مرداد 1398 برگزارشد.

کتاب آموزش مکالمه انگلیسی – مبحث معرفی خود و دیگران، به بازار نشر آمد
کتاب آموزش مکالمه انگلیسی با روش زبان نکته – جلد اول – معرفی خود و دیگران

به گزارش روابط عمومی گروه آموزشی زبان نکته، این کتاب با هدف تقویت توانایی مکالمه زبان انگلیسی زبان آموزان به بازار نشر ارائه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

بر اساس این گزارش، این کتاب به قلم «صبا نیک نیا تهیه شده و با عنوان کتاب آموزش مکالمه انگلیسی با روش زبان نکته، جلد اول، مبحث معرفی خود و دیگران  به چاپ رسیده است.

این کتاب، در رابطه با نحوه مکالمه در یک گفتگوی دونفره برای تمام کسانی که علاقه مند هستند بتوانند انگلیسی صحبت کنند در نظر گرفته شده و موضوعاتی نظیر نحوه شروع یک گپ دونفره، کاربردی ترین اصطلاحات به همراه مثال و تلفظ انگلیسی در آن مطرح شده است.

علاقه مندان می‌توانند این کتاب 50 صفحه‌ای را به قیمت 7500 تومان از طریق سایت زبان نکته تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزش زبان انگلیسی "زبان نکته"

گروه آموزش زبان انگلیسی "زبان نکته" متشکل از جمعی از فارغ التحصیلان رشته های مترجمی و ادبیات زبان انگلیسی است که با تجربه چندین ساله در سطوح مختلف آموزش زبان انگلیسی، تصمیم گرفته اند اینبار در حوزه وب به آموزش زبان آموزان بپردازند. آموزش زبان انگلیسی در این کارگروه اما روشی متفاوت دارد. در گروه آموزشی "زبان نکته" تمرکز بر آموزش به کمک ابزارهای مدیا است. استفاده از موزیک انگلیسی، بخش های منتخب از فیلم های روز جهان، استفاده از سخنرانی های انگیزشی و ... آموزش زبان انگلیسی را برای زبان آموز ساده و دوست داشتنی و ملموس خواهد کرد. در وب سایت این گروه آموزشی به آدرس https://englishtipsforyou.com مطالب همواره به روزرسانی می شوند و تمام شبکه های اجتماعی این گروه آموزشی جهت برقراری ارتباط و پاسخ گویی به زبان آموزان عزیز فعال هستند.

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب