کد: 13980314373749951

دارای مجوز از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)

برگزاری کنگره دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت و کنگره مدیریت راهبردی در ورزش

کد: 13980314373749951

http://bit.ly/2MAOlcE

، (اخبار رسمی): سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت و اولین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش به میزبانی دانشگاه گیلان و منطقه آزاد انزلی در تاریخ 31 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری کنگره دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت و کنگره مدیریت راهبردی در ورزش
برگزاری کنگره دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت و کنگره مدیریت راهبردی در ورزش

طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تنها کنگره‌هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت شده باشند، دارای اعتبار از نظر وزارت علوم هستند

به گزارش «ورزش و دانش» و به نقل از «پایگاه رسمی کنگره» و «پایگاه سیویلیکا (ناشر تخصصی کنفرانس‌های کشور)»، جهت شرکت در کنگره، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات اول تیر ماه و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات اول مرداد ماه، خواهد بود.

محورهای کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت

  1. فیزیولوژی ورزشی و تغذیه
  2. آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
  3. رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی
  4. مدیریت ورزشی
  5. بیومکانیک ورزشی و مهندسی ورزش

محورهای کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش

  1. مدیریت بازاریابی در ورزش
  2. گردشگری ورزشی و اوقات فراغت
  3. مدیریت رویدادهای ورزشی
  4. مدیریت اماکن ورزشی
  5. مدیریت رسانه‌های ورزشی

محورهای ویژه

  1. چاقی و کنترل وزن
  2. فعالیت بدنی و ورزش سالمندان
  3. ورزش و بیماری‌های قلبی و عروقی
  4. ورزش و سلامت روان
  5. آسیب‌های ورزشی
  6. سیاست‌گذاری در ورزش
  7. ورزش و محیط زیست
  8. اشتغال و کارآفرینی در ورزش

کارگاه‌های علمی تخصصی

  1. اصول دوره‌بندی تمرین و اوج عملکرد ورزشی
  2. کارآفرینی در ورزش
  3. کینزیوتیپ

چاپ مقالات

سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت و اولین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش دارای مجوز از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) هستند و تمامی مقالات پذیرفته ‌شده در پایگاه ISC چاپ و نمایه خواهند شد. طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های علمی پژوهشی از این پس تنها کنگره‌هایی که در ISC ثبت شده باشند، دارای اعتبار از نظر وزارت علوم و تنها مقالات ارائه شده در همایش‌ها و کنگره‌های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان‌نامه هستند.

همچنین این کنگره تحت حمایت علمی پایگاه استنادی جهاد دانشگاهی (SID) و پایگاه سیویلیکا برگزار و تمامی مقالات پذیرفته شده در این پایگاه‌ها نیز چاپ خواهند شد.

شایان ذکر است، تمامی مقالات پذیرفته و تأیید شده توسط کمیته علمی پس از اخذ مجوز شابک و فیپا از کتابخانه اسناد رسمی ایران و اعلام وصول اداره کل ارشاد اسلامی به صورت تمام متن و کامل در کتاب الکترونیک مجموعه مقالات چاپ و همچنین مقالات به صورت تمام متن نیز در پایگاه اینترنتی اطلاعات علمی confpaper (ناشر تخصصی همایش‌ها و ژورنال‌های کشور) با مجوز رسمی ارشاد اسلامی، منتشر خواهند شد.

ثبت‌نام غیرحضوری

دبیرخانه کنگره برای افرادی که به دلیل طولانی بودن مسافت و یا سایر دلایل، امکان حضور در محل برگزاری کنگره را ندارند، تدابیری جهت پذیرش مقاله به صورت غیرحضوری در نظر گرفته است. همچنین هیچ‌گونه تفاوتی میان ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری وجود ندارد و کلمه غیرحضوری نیز در گواهی‌نامه درج نخواهد شد.

داوری زودهنگام

شرکت‌کنندگانی که نیاز دارند از نتیجه داوری مقاله خود زودتر از زمان مقرر اطلاع پیدا کنند، می‌توانند پس از ارسال مقاله جهت تقاضای داوری زودهنگام با دبیرخانه کنگره در ارتباط باشند. همچنین افرادی که مقاله آنها پذیرش نهایی شده است، در صورتی که احتیاج به دریافت گواهی‌نامه موقت دارند، باید پس از پرداخت هزینه‌های مربوطه با مراجعه به سامانه احراز اصالت گواهی‌نامه و وارد کردن کد مقاله، اقدام به چاپ گواهی‌نامه خود کنند.

مزایای شرکت در کنگره

  • دریافت گواهی‌نامه حضور و بهره‌مندی از هدایا و پکیج کنگره
  • صدور گواهی‌نامه پذیرش مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی به تعداد نویسندگان هر مقاله
  • اهدای جوایز نفیس به مقالات برتر
  • امکان چاپ مقالات در مجلات ISI معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (بعد از تأیید هیئت داوران)
  • دریافت پذیرش مقاله همایش بین‌المللی پس از تأیید نهایی و بارگذاری آن بر روی وب‌سایت (حداکثر در 14 روز کاری)
  • قابلیت بهره‌مندی از گواهی‌نامه‌های بین‌المللی

قابل ذکر است، حضور در کنگره بدون ارائه مقاله (دریافت پکیج کنگره، پذیرایی، اسکان و گواهی‌نامه شرکت)، ارائه اصل گواهی‌نامه هولوگرام‌دار برای سایر نویسندگان (برای هر نویسنده)، چاپ و نمایه مقاله در پایگاه جهاد دانشگاهی (SID) و دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی از کشور ایتالیا (قابلیت استعلام و دارای کد رهگیری)، نیاز به پرداخت هزینه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنگره به آدرس http://www.confsh.ir/fa/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزش و دانش

پایگاه اطلاع رسانی «ورزش و دانش» به عنوان رسانه تخصصی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در زمینه سرفصل‌هایی مانند گرایش‌ها، دانشگاه‌ها و آزمون‌‌های کنکور رشته تربیت‌بدنی _ کتاب‌‌‌ ورزشی، کتابخانه‌ها و ناشران _ پایان‌نامه، پرسش‌نامه، مقاله، نشریه‌ها، همایش و کارگاه‌های علمی ورزشی _ نمایشگاه‌، جشنواره و مسابقات مرتبط _ سازمان‌های ورزشی، انجمن‌های تخصصی علمی ورزشی و غیره، اخبار و اطلاعاتی کاربردی منتشر می‌کند.