اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803153738111928

اسپید، حامی محیط زیست

کد: 139803153738111928

http://bit.ly/2MvXUcJ

، تهران , (اخبار رسمی): اسپید، سامانه هوشمند حمل کالا و بار، توانسته با ایجاد بستری هوشمند برای انتخاب بهترین و کوتاه‌ترین مسیر برای رساندن کالاها، قدمی مثبت در راستای حفظ محیط زیست بردارد.

اسپید، حامی محیط زیست
اسپید، حامی محیط زیست

تکنولوژی امروزه نه تنها به رشد اقتصادی و توسعه اجتماعی نسل بشر کمک می‌کند بلکه حتی تا حدود زیادی توانسته به محیط زیست و دوستداران محیط زیست نیز کمک کند.

هر ساله، در سراسر دنیا روز  5ژوئن به عنوان روز جهانی محیط زیست گرامی داشته می‌شود.

از سال 1972 این روز از سوی سازمان ملل به عنوان روز محیط زیست انتخاب شده و اکنون سال‌هاست که در سراسر جهان مراسم ویژه‌ای برای این روز برگزار می‌شود.

مراسم این روز با هدف جلب توجه عمومی و فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست انجام می‌شود.

اما مساله‌ مهم این است که این فرهنگ سازی باید به گونه‌ای باشد که برای همه افراد هر روز، روز محیط زیست باشد و افراد هر روز به یاد داشته باشند که باید به حفظ محیط زیست فکر کنند و برای آن راه‌حل‌هایی نیز ارائه دهند.

کاری که اسپید در طول فعالیت خود همیشه به آن اندیشیده و اکنون با ایجاد بستری هوشمند توانسته نه تنها ارسال بسته را برای کسب‌وکارها راحت کند بلکه حتی با کمک هوش مصنوعی توانسته با امکان یافتن کوتاه‌ترین مسیر برای سفیران خود، به کاستن آلودگی هوا نیز کمک کند.

از  جمله تکنولوژی‌هایی که این روزها به کمک انسان‌ها آمده است، امکان خرید و تحویل کالا در محل مدنظر است. اکنون بدون حضور در محل فروشگاه‌های مختلف می‌توان خرید خود را انجام داد. بنابراین دیگر نیازی نیست برای هر خرید سوار ماشین خود شده و از سمتی از شهر به سمت دیگر رفت.

در حالی که در گذشته باید برای هر خرید باید سوار ماشین می‌شدید، اکنون با کمک تکنولوژی، با اتصال به اینترنت می‌توان هر آنچه نیاز است از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را به راحتی در فضای اینترنت جستجو کرده، سفارش داده و حتی از این فراتر رفته و منتظر دریافت کالا و بسته مورد نظر خود در سریع‌ترین زمان ممکن بود.

در این میان تقاضا برای تحویل سریع‌تر باعث شده است شرکت‌هایی در فضای آنلاین برای توزیع و تحویل کالا در کنار کسب‌وکارهای آنلاین قرار بگیرند تا آنها بتوانند محصولات خود را به سرعت بیشتری به مصرف‌کننده نهایی کالا برسانند.

بنابراین امروزه هر کسب و کاری که فعال است نیاز دارد به تحویل کالا و حمل و نقل مناسب و به موقع آن به مشتری خود فکر کند.

برخی از شرکت‌ها تلاش می‌کنند. حمل و نقل کالا را خود به عهده بگیرند اما با این کار نه تنها مجبورند نیروی کار زیادی برای تحویل کالا استخدام کنند بلکه حتی از کار اصلی خود نیز دور ‌شوند و از طرفی چون کار اصلی آنها حمل و نقل نیست، قاعدتا بدون در نظر گرفتن اهمیت حفظ محیط زیست، موتورسواران زیادی را به سطح شهر می‌فرستند و چون این موتورسواران بدون استفاده از هوش مصنوعی به مسیر مد نظر می‌روند قاعدتا مسیرهایی طولانی را طی می‌کنند و هر چه مسیر طولانی‌تر باشد، سوخت بیشتری هدر می‌رود و آلودگی بیشتری نیز تولید می‌شود.

اینجا است که می‌گویند کار را باید به کاردان سپرد.

سامانه‌های هوشمند حمل کالا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود به تحویل سریع و به موقع و همچنین در نظر گرفتن اهمیت حفظ محیط زیست امروزه توانسته‌اند، راهکارهایی در راستای حمل سریع و تحویل به موقع کالا با ایجاد کمترین آلودگی هوا فراهم سازند.

این سامانه‌های هوشمند با کمک هوش مصنوعی می‌توانند با آنالیز مسیرها بهترین و کوتاه‌ترین مسیرها را به موتورسوار پیشنهاد دهند.

کاری که اکنون سامانه اسپید انجام می‌دهد همین است. این سامانه با سیستم آنالیز مسیر به موتورسواران خود این امکان را داده است تا کوتاه‌ترین مسیرها را برای رساندن کالاها و بسته‌های کسب‌وکارها انتخاب کنند و در نتیجه آلودگی هوای کمتری نیز تولید کنند.

این سامانه هوشمند توزیع بسته با رویکرد حمایت از محیط زیست به کمک ایجاد شهر هوشمند آمده‌ و توانسته استراتژی حمل و نقل کالا و بسته‌های کسب‌وکارهای B2B را به خوبی اجرا کند.

اسپید، روز جهانی محیط زیست را پاس می‌دارد علاقه‌مندان و کسب وکارها می‌توانند برای این که به حفظ محیط زیست خود کمک کنند ارسال بسته‌های خود را به این سامانه بسپارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه پخش و توزیع هوشمند اسپید

شرکت فن آوران ایده گستر چینه سهامی خاص صاحب امتیاز سامانه اسپید است. این شرکت برای اجرای ایده های ناب استارتاپی راه اندازی شده و تمامی سعی خود را می کند تا با استفاده از پتانسیل های بالای نیروی انسانی جوان، با استعداد و پر انژی ایران عزیز قدمی در راستای تعالی و کارآفرینی و به روز رسانی فرآیندهای سنتی بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]