اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803193744811928

اسپید از شروع تا تحول هوشمندانه

کد: 139803193744811928

http://bit.ly/2MATeCi

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت «اسپید» امروزه به عنوان ارائه دهنده خدمات حمل بار و کالا به کسب و کارها شناخته می‌شود. اما اسپید برای رسیدن به جایگاه امروز خود دو تصمیم هوشمندان و جسورانه گرفته است تا خود را به عنوان یکی از بازیگران مطرح حوزه حمل بار و کالا در تهران بدل کند.

اسپید از شروع تا تحول هوشمندانه
اسپید از شروع تا تحول هوشمندانه

شرکت «اسپید» امروزه به عنوان ارائه دهنده خدمات حمل بار و کالا به کسب و کارها شناخته می‌شود. اما اسپید برای رسیدن به جایگاه امروز خود دو تصمیم هوشمندان و جسورانه گرفته است تا خود را به عنوان یکی از بازیگران مطرح حوزه حمل بار و کالا در تهران بدل کند.

تصمیم اول زمانی گرفته شد که هیچ شرکتی برای نظم دادن به پیک‌های موتوری حمل بسته و بار در تهران وجود نداشت.

ایده اولیه ارسال کالا و بار به بصورت منسجم و منظم اولین بار بهمن ماه سال 1395 به ذهن پایه گذاران «اسپید» رسید. اما عینی شدن این ایده و تبدیل آن به یک کسب و کار 4 تا 5 ماه به طول انجامید.

خرداد 1396 اسپید به عنوان شرکت حمل بار  و حمل بسته نقطه به نقطه در تهران آغاز به کار کرد. مشتریان اسپید افراد عادی بودند که می‌خواستند چیزی را به دست شهروند دیگری در نقطه دیگری ازتهران برسانند. به عبارتی اسپید به عنوان یک کسب و کار  B2C شناخته می‌شد.

هنوز چندماهی از اجرای ایده اسپید نگذشته بود که شرکت‌های مشابه  هم در نقاط دیگری از تهران کار خود را آغاز کردند.

رقابت در بازار خدمات حمل بار تهران سرعت گرفت و در زمان کوتاهی بسیار تنگاتنگ شد.

اسپید که آن زمان به عنوان یک استارتاپ شناخته می‌شد و جنگیدن در این بازار نیاز به سرمایه زیاد و صرف مبالغ بالا برای تبلیغات داشت.

تغییر مسیر جسورانه

در سال 1397 بنیانگذاران اسپید دومین تصمیم جسورانه خود را گرفتند؛ تغییر مسیر کسب و کار.

بازار B2C اشباع شده بود و رقابت با شرکت‌هایی که سرمایه زیادی به تجارت خود تزریق کرده بودند، آن هم برای بدست آوردن سهم کوچکی از بازار توجیه اقتصادی نداشت.   

بنابراین اسپید تصمیم گرفت با حرکتی هوشمندانه مسیر خود را عوض کند و عرصه‌ی بکرتری را انتخاب کند.

این ایده هم از دل کسب و کار اسپید کشف شده بود؛ اسپیدی‌ها متوجه شدند در جریان کار درخواست‌هایی از سمت فروشگاه‌های اینترنتی، انتشاراتی‌ها و ... وجود دارد که بستر ارائه خدمات به صورت تجمیعی را ایجاد می‌کند. پس اسپید با تغییر افق‌های تجارت خود، وارد بازار B2B شد.

عرصه‌ای که طبق پیش ‌بینی مدیران اسپید فرصت رشد در آن مهیا بود و خیلی زود هم نتیجه داد.

مزایای رقابتی بیشتر اسپید به نسبت سایر رقبا دلیل اصلی رشد سریع اسپید در فضای جدید بود.

دلایل رشد سریع اسپید

الگوریتم‌های هوشمندی که اسپید در عملیات از آن بهره می‌برد، راهکارهای ویژه اسپید برای ارسال به موقع و سرعت آن در تجمیع و توزیع توانست نظر مساعد بسیاری از کسب و کارها را به سمت اسپید جلب کند.

به طوری که بسیاری از انتشاراتی‌های معتبر همچون گاج مارکت و جنگل فعالیت گسترده خود را از طریق خدمات حمل بار اسپید انجام می‌دهند.

فروشگاه‌های آنلاین همچون عطر سفیر ، گوشی شاپ و ... نیز از مشتریان اسپید هستند و اسپید توانسته است با ارائه کیفیت برتر، رضایت بسیاری از فروشندگان محصولات تلفنی یا پیامکی از طریق تلویزیون را هم فراهم سازد.  

بسیاری از مجلات کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان، هفته‌نامه‌ی شنبه، وبسایت «بیمیتو» و «از کی» و ... نیز در زمره مشتریان مطرح اسپید هستند.

دلیل این استقبال از اسپید آن است که بجز مزایای ذکر شده، اسپید سرویس «هپی کال» را بصورت منظم و جدی دنبال می‌کند. به این ترتیب که اسپید هر روز بطور تصادفی با جامعه‌ی نمونه از مشتریان تماس می‌گیرد و نتایج آماری مکالمات استخراج می‌شود تا کیفیت عملکرد تمام واحدهای توزیع بسته بطور دایم تحت ارزیابی باشد.

اسپید همچنین علاوه بر سرعت در دریافت، تجمیع و ارسال بسته‌ها ، در تهیه گزارش عملیات انجام شده و ارائه آن به کسب  و کارها نیز با سرعت عمل می‌کند.

رنگ سازمانی اسپید

اسپید از همان ابتدا رنگ بنفش را برای خود انتخاب کرد که نشانه‌ی خلاقیت و نوآوری و احترام به مشتری‌ست.

اسپید بر خلاقیت و نوآوری در کار خود اهتمام ویژه‌ای دارد و تفاوت سفیران اسپید با سایر پیک‌های موتوری برایش بسیار اهمیت دارد.

به همین دلیل بر آموزش سفیران و رعایت احترام مشتریان از سوی سفیران بسیار تاکید می‌شود.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه پخش و توزیع هوشمند اسپید

شرکت فن آوران ایده گستر چینه سهامی خاص صاحب امتیاز سامانه اسپید است. این شرکت برای اجرای ایده های ناب استارتاپی راه اندازی شده و تمامی سعی خود را می کند تا با استفاده از پتانسیل های بالای نیروی انسانی جوان، با استعداد و پر انژی ایران عزیز قدمی در راستای تعالی و کارآفرینی و به روز رسانی فرآیندهای سنتی بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]