اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183739311928

پول فروش کالای خود را با اسپید درب منزل دریافت کنید

کد: 139803183739311928

http://bit.ly/2MvplTR

، تهران , (اخبار رسمی): با آپدیت نرم افزار مالی اسپید، اکنون کسب‌وکارها می‌توانند پول خود را به راحتی درب منزل مشتریان خود توسط سفیران اسپید و در حساب خود دریافت کنند.

پول فروش کالای خود را با اسپید درب منزل دریافت کنید
پول فروش کالای خود را با اسپید درب منزل دریافت کنید

با آپدیت نرم افزار مالی اسپید، اکنون کسب‌وکارها می‌توانند پول خود را به راحتی درب منزل مشتریان خود دریافت کنند

اسپید در آپدیت جدید خود و برای تسهیل ارائه خدمات به مشتریان خود و در راستای رفع مشکل پرداخت وجوه نقد دریافتی درب منزل مشتریان خود، از این پس با کمک سیستم پرداخت جدید تمامی وجوه دریافتی را مستقیما به حساب کسب وکار فروشنده واریز خواهد کرد.

از این پس تمامی کسب و کارهای آنلاین که کالاهای خود را در فضای آنلاین به فروش می‌رسانند و مشتریان اسپید هستند می‌توانند وجه کالا را به صورت نقد هنگام تحویل کالای مشتریان درب منزل آنها بدون واسطه و به حساب خود دریافت کنند.

مهدی خادمی مقدم ضمن اعلام خرسندی از این رویکرد گفت: در سیستم قدیم تمامی پرداخت‌های درب منزل ابتدا به حساب اسپید واریز می‌شد اما اکنون با سیستم جدید پول مستقیما به حساب فروشنده کالا پرداخت می‌شود.

علاقه‌مندان و تمامی کسب‌وکارهای آنلاین که محصولات خود را آنلاین به فروش می‌رسانند، می‌توانند با کمک اسپید محصولات و کالاهای فروخته شده خود را به دست مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن برسانند و مبلغ آن را نیز درب منزل مشتری خود و به حساب خود دریافت کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اسپید به آدرس speeddeliv.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه پخش و توزیع هوشمند اسپید

شرکت فن آوران ایده گستر چینه سهامی خاص صاحب امتیاز سامانه اسپید است. این شرکت برای اجرای ایده های ناب استارتاپی راه اندازی شده و تمامی سعی خود را می کند تا با استفاده از پتانسیل های بالای نیروی انسانی جوان، با استعداد و پر انژی ایران عزیز قدمی در راستای تعالی و کارآفرینی و به روز رسانی فرآیندهای سنتی بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]