اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183743111946

معجزه زنجبیل در کاهش وزن

کد: 139803183743111946

http://bit.ly/2MC5ZwC

، بیرجند , (اخبار رسمی): از جمله محصولات مهم قابل دسترس در سایت آرمیتا کالا می‌توان به حبه عناب با طعم زنجبیل اشاره کرد. این گیاه دارویی دارای خواص بی‌شماری است که در ادامه بررسی شده است.

معجزه زنجبیل در کاهش وزن
زنجبیل در کاهش وزن معجزه می‌کند

زنجبیل در کاهش وزن معجزه می‌کند، چای زنجبیل هضم را بهبود بخشیده، اشتها را کاهش داده و به کاهش قند و چربی خون کمک می‌کند

زنجبیل دارای شناسنامه‌ی تغذیه‌ای بسیار عالی، حاوی پروتئین، کلسیم، آهن، اسید فولیک، کربوهیدرات، قند، فیبرهای محلول و نامحلول، سدیم، ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، و آمینو اسیدها است که همه‌ی این‌ها زنجبیل را به منبعی برای عناصر غذایی ارزشمند تبدیل کرده‌اند.

بررسی زنجبیل به عنوان یک گیاه دارویی با خواص فراوان

  1. درمان شوره سر و کمک به رشد سریع مو
  2. ضدالتهاب و از بین برنده جای زخم و لک: این گیاه یک ضدالتهاب قوی است که به آرام شدن پوست آسیب دیده کمک می‌کند. از طرفی آنتی‌اکسیدان‌های فوق‌العاده موجود در زنجبیل از بین برنده جای زخم و لکه‌های ناشی از بالا رفتن سن است. برای از بین بردن لک‌های پوستی، کمی زنجبیل تازه‌ رنده شده را با یخ مخلوط کرده و هفته‌ای یکبار روی پوست‌ قرار داد.
  3. کاهش وزن: زنجبیل در کاهش وزن مثل معجزه عمل می‌کند. چای زنجبیل هضم را بهبود بخشیده، اشتها را کاهش داده و به کاهش قند و چربی خون کمک می‌کند که همگی از عوامل موثر در پیشگیری از چاقی است. از سوی دیگر زنجبیل باعث مهار سنتز کورتیزول در بدن می‌شود. کورتیزول یا هورمون استرس تاثیر نامطلوبی در افزایش چربی‌های شکمی و افزایش وزن دارد.
  4. کاهش انقباض ماهیچه‌ای
  5. جلوگیری از ابتلا به سرطان و مانع رشد سلول‌های سرطانی می‌شود (خاصیت ضدسرطان زنجبیل به‌خاطر  جینجرول است که به مقدار فراوان در زنجبیل خام یافت می‌شود)
  6. کاهش دل درد و دردهای ذهنی
  7. بهبود آرتروز، درمان استفراغ و حالت تهوع و یرقان
  8. محافظت از کبد و جلوگیری از خطرات قلبی
  9. کاهش فشار خون و ضد نفخ
  10. ضد ویروس، میکروب و قارچ
  11. پیشگیری از کم اشتهایی، برونشیت، اسپاسم روده

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد زنجبیل و سایر محصولات این شرکت مانند حبه عناب و زنجبیل می‌توانند به سایت آرمیتا کالا به آدرس armitakala.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی