اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805063896612010

حوله استخری تمام دستباف با نخ ۱۰۰درصد پنبه و ضد حساسیت

کد: 139805063896612010

http://bit.ly/2SKMfq1

، بیرجند , (اخبار رسمی): سایت آرمیتا کالا که با هدف فروش اینترنتی محصولات از برندهای معتبر فعالیت خود را آغاز کرده، ارائه دهنده طیف وسیعی از کالاها و صنایع دستی است. از جمله این محصولات می‌توان به انواع حوله دستباف، زیورآلات، کیف چرم، خشکبار (حبه عناب، عناب، و..) و… اشاره کرد.

حوله استخری تمام دستباف با نخ ۱۰۰% پنبه ای و ضد حساسیت
حوله دستباف خراشاد(استخری، احرام، دست و صورت و...)

افرادی که برای بعد از دوش گرفتن، باشگاه، استخر یا هنگام مسافرت دنبال حوله‌ای نرم و لطیف و بسیار زیبا هستند، حوله استخری دستباف خراشاد یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

حوله استخر با تراکم بالا با ابعادی مناسب استفاده در کیف شنا و محیط استخر. نه بزرگ که جمع و جور کردن سخت باشد و نه کوچک که مناسب خشک کردن بدن نباشد.

دست بافته‌ای است که از کارگاه حوله بافی روستای خراشاد. کارگاهی که به محض ورود بیشترین چیزی که توجه آدم را جلب می‌کند تمیزی و بهداشتی بودن است. این کارگاه به همت یکی از زنان روستا و برای ایجاد اشتغالی پایدار به منظور کاهش مهاجرت جوانترهای روستا ایجاد شد.

در این روستا دختران جوان و تحصیل کرده‌ای مشغول کارند که توانستند با تولیدات باکیفیت به درآمد زایی برسند و بخش مهمی از نیاز جامعه را پاسخگو باشند. تمام حوله‌های بافته شده در این کارگاه، در دارهای خانگی و به صورت دست بافت و با الیاف ارگانیک و پنبه‌ای تهیه می‌شوند.

فاکتور اول درجه خلوص پنبه در الیاف است. حوله‌های دختران و زنان کارگاه  الیاف صد در صد ارگانیک و دارای پنبه است.

فاکتور دوم، کیفیت و یکدستی بافت است.

با توجه به اینکه تنوع قیمت و رنگ‌ها در بازار در انواع حوله‌های وارداتی و صنعتی ممکن است ذهن را کمی از واقعیت لازم دور کند؛ ترجیحا نکات حائز اهمیت حوله استخر دست بافت بررسی شده است:

  • حوله استخر فوق با تراکم بالا به صورت کاملا دست بافت تهیه شده است. الیاف مورد استفاده در تار و پود این حوله ترکیبی از پنبه  است.
  • الیاف برای بافت این حوله به صورت دولا گُله می‌شود. لذا حوله بافته شه دارای تراکم بالایی در بافت خواهد بود.
  • این حوله قدرت جذب آب بالایی دارد. بکار رفتن الیاف پنبه‌ای در بافت علت این قابلیت است. پنبه تنها سلول در طبیعت است که بیشتر از ۵۰ برابر حجم خود آب جذب می‌کند.
  • این حوله‌ها سبکند و جای کمی در کیف شنا می‌گیرند.
  • پرز نمی‌دهند
  • برای پوست‌های دارای حساسیت بالا بسیار مناسبند.
  • علی رغم پارچه‌ای بودن بخاطر دوام واستحکام بالا مقرون به صرفه هستند.
  • یکی از خصوصیات منحصر به فرد این حوله‌های دست بافت پنبه‌ای گرمای رضایت بخشی است که به محض پوشیدن بر تن خیس باقی می‌گذارد و در کمترین زمان تمام آب بدن را به خود جذب می‌کند.

این حوله‌ها بو نمی‌گیرد چون در کمترین زمان خشک می‌شوند.

برای شستشو این حوله‌ها باید ترجیحا با دست یا در ماشین لباس شویی با تنظیمات handwash  بدون استفاده از خشک کن ماشین  شسته شوند. (شستشو با دمای بالا به الیاف طبیعی آسیب می‌زند)

این حوله‌ها به دلیل بافت دستی در کارگاه‌های مختلف حوله بافی (دستگاه بافت را کارگاه مینامند) ممکن است در عرض و طول اعلام شده در حد چند سانتی متر اختلاف باشد.

تمام حوله های سفید با حاشیه‌های رنگی مختلفی مانند صورتی، آبی، قهوه ای، نارنجی، قرمز، زرد، بنفش و سبز تهیه می‌شوند.

افرادی که تمایل به خرید حوله داشته باشند می‌توانند در قسمت توضیحات سبد خرید خود اضافه کنند. برای نگه داری بهتر حوله توصیه می‌شود از آب داغ برای شست و شوی ان استفاده نشود.

بعد از حضور ارزیابان یونسکو در روستای خراشاد (خراسان جنوبی)، ظرفیت‌های بالا و جاذبه‌های صنایع دستی منجر شد خراشاد به عنوان روستای جهانی توبافی (حوله بافی)، ثبت جهانی و لوح ثبت جهانی خراشاد به ایران ارسال شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید حوله‌های دستباف می‌توان به فروشگاه آرمیتا کالا به نشانی  armitakala.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]