اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803213752111946

معجزه عناب برای درمان فشار خون

کد: 139803213752111946

http://bit.ly/2KiA0iW

، بیرجند , (اخبار رسمی): عناب سرشار از پتاسیم بوده و در درمان فشار خون بالا تاثیر شگفت‌انگیزی دارد. عناب در طب سنتی طبیعتی معتدل دارد و به همین دلیل دارای خواص زیادی است.

 معجزه عناب برای درمان فشار خون!!
معجزه عناب برای درمان فشار خون

سایت آرمیتا کالا که با هدف فروش اینترنتی محصولات از برندهای معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است ارائه دهنده طیف وسیعی از کالاها و محصولات است. از جمله این محصولات می‌توان به انواع کیف چرم طبیعی، لوازم آرایشی، خشکبار(عناب، حبه عناب و...)  زیورآلات و… اشاره کرد. 

روش مصرف عناب برای درمان فشار خون:

برای استفاده از عناب در درمان فشار خون بالا ابتدا باید حدود ۸ تا ۱۰ عناب را کوبیده و در ۱.۵ لیوان آب، جوش داد تا زمانی که حجم آب به یک لیوان برسد. بعد آن را صاف کرده و سپس استفاده کرد. این کار را بین ۴۰ تا ۵۵ روز و روزی یک بار باید ادامه یابد.

باید همواره توجه داشت که مصرف بیش از مدت تعیین شده ممکن است عوارضی داشته باشد. جوشانده عناب که آماده شده است را ظرف مدت ۱ یا ۲ روز باید مصرف کرد، بعد از این مدت از مصرف آن پرهیز کرد.

توصیه می‌شود در کنار جوشانده عناب از جوشانده آویشن هم استفاده شود. البته می‌توان عناب را بدون جوشاندن روزی ۵ تا ۶ عدد طی یک دوره ۲۰ روزه مصرف کرد.

علاقه‌مندان به خرید عناب و حبه عناب بیرجند می‌توانند به سایت آرمیتا کالا به آدرس armitakala.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]