اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807294147811946

مزایای تن پوش‌های حمام 100 درصد دستباف با نخ پنبه

کد: 139807294147811946

http://bit.ly/2W6s9bf

، بیرجند , (اخبار رسمی): سایت آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی و محصولات ارگانیک فعالیت خود را آغاز کرده است. از جمله این محصولات می‌توان به انواع حوله دستباف، زیورآلات، کیف چرم، خشکبار (حبه عناب، عناب، و..) و… اشاره کرد.

مزایای تن پوش های حمام 100% دستباف با نخ پنبه
مزایای تن پوش‌های حمام 100 درصد دستباف با نخ پنبه

بسیاری از افراد از تن پوش‌های صنعتی استفاده کرده‌اند، اما اگر مایل به داشتن تن پوشی منحصر به فرد و کاملا دستباف هستند  تن پوش دستباف مدل A9820 خراسان جنوبی بسیار مناسب است.

تن پوشی بسیار عالی که کار دست هنرمندان این استان است. با توجه به حجم کم و سبک بودن به راحتی در ساک و چمدان جای گرفته و همه جا می‌توان این تن پوش رو به همراه داشت.

الیاف به کار رفته برای دوخت این تن پوش پنبه خالص بوده که همین باعث سبک بودن و جذب بالای آب در آن می‌‌شود. پنبه تنها سلول موجود در طبیعیت است که ۵۰ برابر حجم خود آب جذب می‌کند.

الیاف لباس‌های پنبه‌ای در گرما با انبساط مولکول‌های پنبه جریان هوا را برقرار می‌کنند و خنک‌تر از پارچه‌های معمولی هستند. در سرما منقبض شده و مولکول‌های پنبه گرمای بدن را حفظ می‌کنند.

این محصول شامل یک عدد تن پوش کلاه دار با قد ۱۱۰، عرض شانه ۶۲ و قد آستین ۵۰ سانتی متر است.

ویژگی‌های خاص تن پوش حمام

تن پوش حمام 100 درصد دستباف با نخ پنبه دارای ویژگی‌های زیر است:

  • قدرت جذب آب به شدت بالا
  • زود خشک شدن و بو نگرفتن
  • سبکی و جای کمی که در چمدان مسافرت یا ساک استخر اشغال می کند.
  • پرز ندادن
  • ارگانیک بودن و بر خلاف حوله های صنعتی مناسب برای پوست های به شدت حساس
  • استحکام و عمر بالا
  • شستشوی آسان

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات دستباف به فروشگاه سایت armitakala.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]