اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803203750612088

خلاقیت و نوآوری در دکور کافه و رستوران

کد: 139803203750612088

http://bit.ly/2MDr6yB

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که در کنار کیفیت و تنوع غذای کافه و رستوران و همچنین تنوع منوی غذایی به دنبال افزایش و جذب بیشتر مشتری هستند، طراحی دکوراسیون و تغییر فضای دکور کافه و رستوران با توجه جدیدترین روش‌های روز دنیا گزینه ایده آل و مناسبی برای آنها است.

خلاقیت و نوآوری  در دکور کافه و رستوران
دفتر معماری و طراحی دکوراسیون 1000 دکور - دکور کافه و رستوران

دکور کافه و رستوران، یکی از مواردی است که اگر جذاب و طبق استانداردهای دکوراسیون انجام شود و فضایی متمایز و شیک را برای مراجعه کنندگان فراهم کنند، قطعا به تعداد مراجعین و مشتریان افزوده خواهد شد.

بسیاری از افراد قبل از طعم غذا و کیفیت، جذب دکوراسیون شیک و خاص یک فضا می‌شوند. یکی از نکات مهمی که در افتتاح یک مکان عمومی باید به آن دقت بسیار داشت دکوراسیون و طراحی داخلی آن است. این موضوع به شدت می‌تواند روی میزان درآمد به طور مستقیم تاثیرگذار باشد. اما چرا؟

دکور کافه و رستوران امری است که در دنیای مدرن امروز یک نیاز اساسی به منظور جذب مشتری به شمار می‌آید. در کنار داشتن یک منوی ایده آل و متناسب، نیاز است. طراحی دکوراسیون دکور کافه و رستوران، بر اساس نیاز و سلایق مشتری‌ها متفاوت‌ تر از همیشه انجام شود.

در ادامه باید و نبایدهایی که پیرامون دکور کافه و رستوران نیاز است بررسی شده است

محیطی آرامش بخش

محیط رستوران و به ویژه امروزه، محیط کافه‌ها باید به گونه‌ای باشد که فضایی متفاوت را برای مشتری ایجاد کند. این فضا و یا به عبارتی دکور کافه و رستوران اصولی، بیش از هرچیز باید نیاز به آرامش را در مشتری لبریز کند. افراد می‌توانند با مشورت با یک طراح داخلی و یا استفاده از ایده‌های نوآورانه خود این مکان‌ها را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند.

سبکی خاص مختص دکور کافه و رستوران 

افرادی که می‌خواهند با رستوران‌های دیگر متفاوت باشند باید در جست و جوی یک تم مناسب بوده و تمامی طرح‌های مورد نظر خود و دیگران را بررسی کنند.

ممکن است تصور شود که استفاده از رنگ‌های تند و شاد می‌تواند تاثیر بسزایی در جلب مشتری داشته باشد، این امر با توجه به تفاوت سلایق و علاقه مندی‌ها نیز درست است.

نکته دیگری که باید پیش از انتخاب دکوراسیون به آن دقت کرد این است که مشتریان چه کسانی هستند و یا به بیان دیگر دکور کافه و رستوران را به گونه‌ای طراحی کرد که پاسخگوی تمامی اقشار جامعه باشد.

نقش نور پردازی برای دکور کافه و رستوران

دکور کافه و رستوران را به سادگی با استفاده از یک نور پردازی ایده آل و منحصر به فرد می‌توان با سبک و سیاقی متفاوت‌تر از گذشته انجام داد.

اگر هدف رسیدن به یک دیزاین متفاوت برای رستوران است توصیه می‌شود از نورهای سقفی استفاده شود تا علاوه بر کم تر شدن هزینه‌های مصرفی فضای روشن‌تری ایجاد شود. قسمت‌هایی که کانون اصلی توجه مشتریان است را باید با نور پردازی ویژه‌تری به تصویر کشید.

یکی از مواردی که امروزه در طراحی کافه‌ها به آن دقت چندانی نمی‌شود نورپردازی درست است. شاید تصور شود که هرچه نورپردازی در دکور کافه و رستوران کمتر رعایت شود، کافه و یا رستوران شما به اصطلاح هنری‌تر خواهد بود، اما باید دقت داشت که بهره گیری از نور کافی به ویژه نور طبیعی طی روز می‌تواند یک کافه را نسب به رقیبان در جایگاه بالاتری قرار دهد.

امروزه با توجه به پیشرفت رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و لذت به اشتراک گذاشتن عکس‌های زیبا از غذاهای مختلف باعث می‌شود که یک مکان با نورپردازی کامل به مکانی تاریک ارجح باشد چرا که نورپردازی تاثیر شگرفی بر عکاسی خواهد داشت.

تعویض دیوار پوش‌ها نیز توصیه می‌شود و می‌توان از دیوار پوش آینه‌ای، سنگی، چرمی، چوبی، شیشه‌ای، سیمانی، کاغذی و بسیاری گزینه‌های انتخابی دیگر استفاده کرد

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و تغییر دکور کافه و رستوران می‌توانند به سایت  1000 دکور مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر معماری و طراحی دکوراسیون هزار دکور

شرکت طراحی دکوراسیون 1000 دکور (مسئولیت محدود) به مدیریت آقایان امیری و سلیمانی با هدف ارتقاء سطح طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از توان بالای نیروهای متخصص و زبده می کوشد تا با استفاده از نوآوری در طراحی به نیازهای روز افزون در این مقوله پاسخ دهد.

اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل