اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909034765312088

4 نکته مهم در طراحی دکور آرایشگاه زنانه

کد: 139909034765312088

https://bit.ly/3nO5I7q

، تهران , (اخبار رسمی): آرایشگاه‌ها جزء مکان‌هایی هستند که زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آن ها بیش از هر فضای دیگری مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد و در بسیاری از موارد موفقیت یک آرایشگر در جذب مشتری‌های بیشتر از اینکه مدیون هنر و کار آرایشگر باشد مدیون زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آرایشگاه است.

4 نکته مهم در طراحی دکور آرایشگاه زنانه
1000 دکور- دکور آرایشگاه زنانه - چیدمان دکوراسیون آرایشگاه زنانه - دکور آرایشگاه مردانه

نکات مهم در طراحی دکور آرایشگاه زنانه

نورپردازی

نورپردازی یکی از پراهمیت ترین تزئینات در سالن های زیبایی می باشد چرا که مشتری برای دیدن چهره و رنگ انتخابی خود احتیاج به نور مناسب در اطراف آینه دارد. در انتخاب رنگ نور بهترین گزینه استفاده از هر دو رنگ زرد و سفید است چرا که رنگ پوست را بهتر نشان میدهد. برخی از سالن ها لامپ های حبابی در اطراف آینه نصب می کنند درست مثل آینه هایی که گریمورهای سینمایی دارند ، اما در طراحی دکور آرایشگاه زنانه ، نصب نور در سقف کاربرد بیشتری دارد.

نورپردازی متمرکز از نکات بسیار مهمی است که باید در طراحی آرایشگاه ها به آن توجه کرد. نور فضایی که در آن خدمات ارائه میشود، خصوصا در قسمت بالای صندلی ها باید در راستای درست و به میزان مناسب تابیده شود. استفاده از لامپ های حبابی آویز با طول بلند می تواند این نیاز را به خوبی برطرف کند و فضای مورد نظر را از نور کافی برخوردار سازد. توجه داشته باشید که بهتر است به جای استفاده از نورپردازی میانی محیط برای هر صندلی نورپردازی مجزا ایجاد کنید تا روشنایی در قسمت های مختلف به خوبی تقسیم شود.

مجموعه ی 1000decor.com آماده طراحی و اجرای متنوع ترین بازسازی و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برای دکور آرایشگاه زنانه یا مردانه شما است.

رنگ

استفاده از رنگ تیره در سالن

استفاده از رنگ روشن در سالن

رنگها را به دو دسته تیره و روشن تقسیم میکنیم. می دانید که انتخاب رنگ های تیره برای فضای کوچک اصلا مناسب نیست از طرفی هم تنالیته رنگهای روشن باید ماهرانه وارد محیط شوند. از لحاظ روانشناختی رنگ زمینه تاثیر مستقیمی بر روحیه فرد دارد پس شما برای اینکه احساس راحتی و آرامش را درخود و مشتریانتان ایجاد کنید بایستی از ترکیب رنگها ملایم استفاده کنید.

اگر علاقه به رنگهای تند دارید لازم است برای کاهش تندی رنگ از رنگ های سفید یا رنگ های ملایم دیگر استفاده کنید. رنگ فضا، اصلی ترین موضوع در سالن زیبایی است. رنگ باعث میشود ارتباط بصری کل فضا حفظ شود. رنگ هم باید با سایر دکور و مبلمان هماهنگ شود.

متریال

متریاهای مورد استفاده در سالن های زیبایی بستگی به سبک سالن دارد یعنی چه نوع سبکی نظیر کلاسیک یا مدرن قرار است در سالن استفاده شود در این خصوص استفاده از چوب و ورقای MDF و ملامینه و  PVC  در طراحی دکور آرایشگاه مردانه زیبا معرفی میگردد.

استفاده از متریال چوب در طراحی سالن

استفاده از ورقهای ام دی اف

نحوه چیدمان

در خصوص نحوه چیدمان فضای سالن بستگی به میزان مساحت این بخش دارد. باید در ابتدا قسمتی که نزدیک به ورودی می باشد را بخش پذیرش طراحی و جاگذاری نمود. قسمت مرکزی سالن یا فضایی  که به پذیرش دسترسی مستقیم دارد به بخش نشیمن و انتظار مشتری اختصاص داد. و یک فضای مجزا مربوط به بخش خدمات میکاپ در فضایی خاص سالن تعبیه نمود و دیگر بخش های خدمات را هم با قرار دادن پارتیشن می توان از هم مجزا نمود.

شماره تماس گروه 1000 دکور02188071665 و 09124150884 است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر معماری و طراحی دکوراسیون هزار دکور

شرکت طراحی دکوراسیون 1000 دکور (مسئولیت محدود) به مدیریت آقایان امیری و سلیمانی با هدف ارتقاء سطح طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از توان بالای نیروهای متخصص و زبده می کوشد تا با استفاده از نوآوری در طراحی به نیازهای روز افزون در این مقوله پاسخ دهد.

اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل