اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244040612088

دوربین اندازه گیری و محاسباتی

آشنایی صفر تا صد با علم نقشه برداری

کد: 139806244040612088

http://bit.ly/32GGbmb

، تهران , (اخبار رسمی): نقشه برداری به علم و هنر تعیین موقعیت‌های مکانی و تعیین فاصله و زوایای موجود در آنها و در نهایت تلفیق، تحلیل و مدیریت و پردازش داده‌ها و اطلاعات بدست آمده گفته می‌‎شود.

صفر تا صد آشنایی با علم نقشه برداری
آشنایی صفر تا صد با علم نقشه برداری

علم نقشه برداری در حالت کلی از دو بخش جمع آوری داده و اطلاعات و ارائه نتایج تشکیل شده است که در هر بخش از نرم افزار و سخت افزارهای مختلفی استفاده می‌شود.

جمع آوری اطلاعات بیشتر با سخت افزارها سر و کار دارد و تحلیل و ارائه نتایج با نرم افزارهای خاص نقشه برداری انجام می‌شود.

فروش دوربین‌های نقشه برداری سندینگ تحت لیسانس آمریکا و توتال استیشن‌های لایکا تحت لیسانس سوئیس به همراه گارانتی و پشتیبانی ژئوکالا و افتخار بیست سال خدمتگذاری به مهندسین ایرانی اعتبار این مجموعه است.

در واقع می توان گفت نقشه برداری تلفیقی از هندسه، مثلثات، رگرسیون، فیزیک، علم مهندسی، اندازه گیری و زبان‌های برنامه نویسی است که در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دفتر معماری و طراحی دکوراسیون هزار دکور به ادرس www.totali.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر معماری و طراحی دکوراسیون هزار دکور

شرکت طراحی دکوراسیون 1000 دکور (مسئولیت محدود) به مدیریت آقایان امیری و سلیمانی با هدف ارتقاء سطح طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از توان بالای نیروهای متخصص و زبده می کوشد تا با استفاده از نوآوری در طراحی به نیازهای روز افزون در این مقوله پاسخ دهد.

اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل