اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803283777112015

معرفی کتاب خداحافظ سالار

کد: 139803283777112015

http://bit.ly/2RnXsvM

، قم , (اخبار رسمی): کتاب خداحافظ سالار زندگی شهید همدانی است که پر بوده از حادثه، مجروحیت، گمنامی و کارهای بزرگی که ناشناخته مانده است. بخشی از این کتاب به خاطرات و نقش شهید همدانی در تاسیس ۳ لشکر سپاه در سال‌های دفاع مقدس و ماموریت‌های متعددی از جمله حضور وی در آفریقا و نهایتا دفاع از حرم اهل‌بیت در سوریه می‌پردازد.

خداحافظ سالار
معرفی کتاب خداحافظ سالار

کتاب خداحافظ سالار خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، قافله سالار مدافعان حرم است.

سردار شهید حسین همدانی (ابو وهب) سال ۱۳۲۹ در شهرستان آبادان دیده به جهاد گشود. ۳ساله بود که به همدان عزیمت کردند. کودکی و نوجوانی را با کار و درس پشت سر گذاشت. در دوران انقلاب فعالیت‌های انقلابی داشت. پس از پیروزی انقلاب پایه گذاری و تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی استان همدان را آغاز کرد و خودش به عنوان یکی از ارکان اصلی شورای عالی فرماندهی سپاه استان همدان، مشغول به فعالیت شد.در دوران دفاع مقدس نیز در جبهه‌های غرب و جنوب غرب در عملیات مختلف شرکت کرد. با شروع درگیری‌ها در سوریه خود را برای دفاع از حرم عمه سادات به سوریه رساند. عاقبت در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۴ در استان حلب سوریه به همرزمان شهیدش پیوست.

زندگی شهید همدانی پر بوده از حادثه، مجروحیت، گمنامی و کارهای بزرگی که ناشناخته مانده است. همه این‌ها در کنار شنیدنی‌های قصه حرم و مقابله با تفکیری‌ها در کتابی به عنوان خداحافظ سالار جمع شده است.

برشی از کتاب: کم کم صدای تیراندازی‌ها بیشتر و بیشتر شد. ساختمان می‌لرزید. صدای شلیک آرپی جی و رگبار سلاح‌های سنگین برای ما که صبح امروز توی محیط امن تهران بودیم خیلی غیر منتظره بود و البته سوال برانگیز، یعنی چه اتفاقی دارد می‌افتد؟! سیم کارت عربی را که حسین بهم داده بود انداختم توی گوشیم و روشنش کردم اما تماس نگرفتم. هنوز نمی‌دانستم کوچه‌ای که ساختمان محل سکونت ما در آن قرار دارد از چند طرف در محاصره مسلحین قرار گرفته است اما دلم شور می‌زد.

علاقه مندان برایخرید کتاب خداحافظ سالار می‌توانند به سایت لوشه به آدرس losheh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوشه

لوشه مکانی است برای تهیه غذا! غذای روح البته ! اگه اهل مطالعه هستید به سایت ما سر بزنید ، حتما خوشحال می شید. losheh.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب