اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803303785012015

دختر شینا؛ عاشقانه‌ای از زندگی یک شهید

کد: 139803303785012015

http://bit.ly/2Ru9cgx

، قم , (اخبار رسمی): دختر شینا عاشقانه‌ای از زندگی شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر از زبان همسر ایشان خانم قدم خیر محمدی کنعان است.

دختر شینا
دختر شینا؛ عاشقانه‌ای از زندگی یک شهید

کتاب شینا از کلیشه تولد و تحصیل و کار گذر کرده و داستان جذاب آشنایی و عاشقی این زوج را با روایتی شیوا بیان می‌کند. روایتی از یک زندگی ساده روستایی، روایتی از کودکانه‌های یک دختربچه روستایی،  روایتی از عاشقانه‌های یک دختر نوجوان، روایتی از احساسات یک رزمنده عاشق، بیانی از سختی‌های زندگی یک همسر شهید.

آنچه کتاب را جذاب و متمایز کرده بیان شیوای داستان عاشقانه‌ی نحوه آشنایی و دلداگی شهید و همسر ایشان است. نویسنده کتاب خانم بهناز ضرابی زاده است. کتاب در سال ۱۳۹۰ توسط انتشارات سوره مهرچاپ شد و تا کنون بیش از ۹۰ بار تجدید چاپ شده است.

برشی از کتاب شینا

خدیجه (دختر راوی) از بغل شیرین جان (مادر راوی) تکان نمی‌خورد. نُقل زبانش «شینا، شینا» بود. همین شینا گفتن خدیجه باعث شد همه فامیل به شیرین جان بگویند «شینا»

پیت‌های نفتم را گذاشتم آخر صف و ایستادم. هنوز برای مغازه نفت نیامده بود. نیم ساعتی که ایستادم، سرما از نوک انگشت‌های پایم شروع کرد به بالا آمدن. طوری شد که دندان‌هایم به هم می‌‌خورد. دیدم این طور نمی‌شود. برگشتم خانه و تا می‌توانستم جوراب و ژاکت پوشیدم و برگشتم. بچه‌ها را گذاشته بودم خانه و کسی پیششان نبود. تا ظهر چهار پنج دفعه تا خانه رفتم و برگشتم. بعد از ظهر بود که نفت به شعبه آمد. یک ساعت بعد نوبتم شد!

در متن تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «دختر شینا» آمده است:

بسمه‌تعالی

رحمت خدا بر این بانوی صبور و با‌ایمان؛ و بر آن جوان مجاهد و مخلص و فداکاری که این رنج‌های توان‌فرسای همسر محبوبش نتوانست او را از ادامه جهاد دشوارش باز دارد. جا دارد از فرزندان این دو انسان والا نیز قدردانی شود. (شهریور ۱۳۹۱)

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب دختر شینا می‌توانند به سایت لوشه به آدرس losheh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوشه

لوشه مکانی است برای تهیه غذا! غذای روح البته ! اگه اهل مطالعه هستید به سایت ما سر بزنید ، حتما خوشحال می شید. losheh.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب