اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804033795512015

خدایا اجازه؛ پرسش و پاسخ‌هایی بین کودکان و خدا

کد: 139804033795512015

http://bit.ly/2Lv5YIO

، قم , (اخبار رسمی): کتاب خدایا اجازه در قالب پرسش و پاسخ‌هایی که بین کودکان و خدا شکل می‌گیرد، تلاش کرده که خدای مهربان را به کودکان معرفی کند.

خدایا اجازه
خدایا اجازه؛ پرسش و پاسخ‌هایی بین کودکان و خدا

خدایا اجازه یکی از بهترین کتاب‌های موجود برای پاسخ به سوالات کودکان در مورد خداوند است.

یکی از مهمترین دغدغه‌های والدین مذهبی، پاسخ به پرسش‌های کودکان در مورد مسائل دینی است. بسیاری از مسائل دین نیازمند تحصیل و مطالعه است. لذا نمی‌توان به راحتی برای کودکان توضیح داد. کتاب خدایا اجازه در قالب پرسش و پاسخ‌هایی که بین کودکان و خدا شکل می‌گیرد، تلاش کرده که خدای مهربان را به کودکان معرفی کند و نشان دهد که او خدای دعا و زندگی و دنیا و آخرت و بهشت و دوزخ است.

به عبارت دیگر کتاب خدایا اجازه معرفی لطیفی از خدای پیامبران به کودکان است. هرچند پاسخ سوالات کلام خدا نیست اما همگی متکی بر آیات قرآن و احادیث ائمه علیهم السلام است.

نویسنده کتاب حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حیدری ابهری است. ایشان در حدود ۲۰ سال در بحث کودکان تخصصی کار کرده‌اند و بیش از ۷۰ اثر در این رابطه تالیف کرده‌ند.

خدایا اجازه ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال است و همچنین مناسب خواندن برای کودکان زیر شش سال نیز است. این کتاب در سال ۱۳۹۵ توسط انتشارات جمال که یکی از انتشارات برگزیده در بحث کودک و نوجوان است به چاپ رسیده است.

برشی از کتاب خدایا اجازه

خدایا تو چه شکلی هستی؟

هندوانه چه شکلی است؟ هندوانه گرد است. مداد چه شکلی است؟ مداد دراز است. چیزی که دیدنی باشد شکل هم دارد اما اگر چیزی دیدنی نباشد شکل هم ندارد. من هم دیدنی نیستم. هیچ کس مرا ندیده و نخواهد دید. همه چیز که شکل ندارد. آیا درد دندان شکل دارد؟ درد دیده نمی‌شود و شکل هم ندارد. من نیز دیدنی نیستم و شکل ندارم. برای آن که مرا بیشتر بشناسی درباره شکل من فکر نکن. ببین پیامبرانم درباره من چه گفته‌اند. درباره مهربانی بخشش دانایی نیرومندی و روزی دهندگی من فکر کن. این برای تو بهتر است.

علاقه مندان به خرید کتاب خدایا اجازه می‌توانند به سایت لوشه به آدرس losheh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوشه

لوشه مکانی است برای تهیه غذا! غذای روح البته ! اگه اهل مطالعه هستید به سایت ما سر بزنید ، حتما خوشحال می شید. losheh.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب