اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805093903512015

معرفی کتاب لالایی اثر چاک پالانیک

کد: 139805093903512015

http://bit.ly/2YsbSBh

، قم , (اخبار رسمی): «لالایی» رمان دیگری از چاک پالانیک، نویسنده معروف رمان باشگاه مشت زنیاست که به گفته بسیاری منتقدان و نشریات، بهترین اثر او است. داستانی پیچیده که مانند آثار دیگر او مدرنیته را با زمینه‌ای تاریک تصویر می‌کند و حکایتی اخطارآمیز برای خطری است که آرام‌آرام نزدیک می‌شود تا زندگی انسان را نابود کند.

معرفی کتاب لالایی اثر چاک پالانیک
معرفی کتاب لالایی اثر چاک پالانیک

کارل استریتور به تازگی زن و تنها فرزندش را از دست داده است. درست بعد از خواندن یک لالایی برای آنها، بعد از مدتی او می‌فهمد که این لالایی درواقع نوعی مناجات آفریقایی برای قبل از ذبح است که به نغمه سلاخی شهرت دارد و هرکسی این نغمه برایش خوانده شود به زودی می‌میرد.

آدم‌های اطراف کارل هم یکی یکی مرده پیدا می‌شوند و او می‌فهمد که اگر حتی به نغمه فکر هم بکند و در همان حال روی کسی متمرکز شود، لالایی کار خودش را خواهد کرد، اما کارل این را نمی‌خواهد پس تصمیم می‌گیرد که تمام نسخه‌های این لالایی را پیدا کند و از بین ببرد و در این راه با زوجی آشنا می‌شود که در کارش به او کمک می‌کنند.

این کتاب در سال ۲۰۰۳ برنده جایزه Pacific Northwest Booksellers Association شد.

داستانی چنان عجیب و پیچیده که با خواندنش افراد کم کم متوجه می‌شوند چرا می‌گویند پالانیک سبک خاص خود را دارد.

مدرنیته با زمینه‌ای تاریک، این ملاک اصلی خوانندگان برای انتخاب آثار پالانیک است. کتاب‌های او بیش از اینکه رمان باشند، افسانه‌هایی ناهموار و حکایاتی اخطارآمیزند درباره ی خطری که آرام آرام نزدیک می‌شود و تقریبا در همه چیز خود را نشان می‌دهد.

چاک پالانیک به داستانِ به‌یادماندنیِ دیگری جان بخشیده است. تا این جا این بهترین داستان اوست.

افسانه‌ای تاریک و پیچیده، پالانیک موفق شده است داستانی خلق کند که درهم پیچیده و گیراست، خردمندانه و سوزان، عمیقا آزاردهنده و عمیقا آشفته.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب لالایی می‌توانند به سایت لوشه به ادرس losheh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوشه

لوشه مکانی است برای تهیه غذا! غذای روح البته ! اگه اهل مطالعه هستید به سایت ما سر بزنید ، حتما خوشحال می شید. losheh.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب