اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803293783810588

روغن نارگیل ارگانیک به چه روشی تولید می‌شود؟

کد: 139803293783810588

http://bit.ly/2RugZLg

، بهشهر , (اخبار رسمی): روغن نارگیل ارگانیک و خوراکی یکی از روغن‌های گیاهی عرضه شده در بازرگانی توسکا است که با قیمتی مناسب و سلامت کامل به فروش می‌رسد. روغن نارگیل یک روغن همه کاره برای پوست و مو نیز است.

روغن نارگیل ارگانیک به چه روشی تولید می گردد؟
روغن نارگیل ارگانیک به چه روشی تولید می‌شود؟

مشغله افراد در عصر جدید بسیار زیاد شده و کمتر وقت رفتن به یک فروشگاه در بازار فراهم می‌شود. علاوه بر این با توجه به افزایش خودرو ها در سطح شهر، ترافیک و ماندن پشت سر صدها ماشین در گرمای تابستان بسیار آزار دهنده است.

برای رهایی از این مشکلات، خرید اینترنتی بسیار آسان به نظر می‌رسد، زیرا با یک سرچ کوتاه در مورد محصول مورد نظر خود و تماس با فروشنده و گرفتن مشاوره، به راحتی روغن نارگیل ارگانیک و اصل را می‌توان از طریق پست و درب منزل تحویل گرفت. بازرگانی توسکا نیز برای آسایش مشتریان خود اقدام به فروش روغن نارگیل ارگانیک از طریق اینترنت کرده است.

روغن نارگیل ارگانیک به چه روشی تولید می‌شود؟

روغن نارگیل را می‌توان به دو روش کارگاهی با استفاده از دستگاه پرس سرد و روش خانگی و سنتی تولید کرد. در روش کارگاهی، دستگاه مخصوص روغن گیری پودر نارگیل ارگانیک را تحت فشار قرار می‌دهد و بعد از عبور از فیلتر روغن خالص بدست می‌آید. در این فرایند از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و روغن بدست آمده کاملا سالم و قابل خوردن است.

در روش سنتی ابتدا نارگیل را خرد شده و به همراه آب گرم در مخلوط کن ریخته می‌شود. سپس با یک پارچه شیر نارگیل را جدا کرده و اجازه می‌دهند 24 ساعت سرد شود.

در این موقع خامه نارگیل که بر روی آب در ظرف تشکیل شده را با قاشق جدا کرده و در تابه می‌ریزند و زیر تابه را حرارت خیلی کم گذاشته تا مواد جامد قهوه‌ای تشکیل شود.  دوباره مواد را صاف کرده و روغن بدست آمده یک روغن نارگیل خالص و اصل است.

چرا باید از روغن نارگیل برای خوراک استفاده شود؟

میزان اسیدهای چرب روغن نارگیل بالای 80 درصد است ولی روغن نارگیل کلسترول بد خون را کاهش داده و سبب بهبود عملکرد قلب و عروق می‌شود. ولی به هر حال بیشتر از 4 قاشق غذا خوری در روز نباید از روغن نارگیل خالص استفاده شود. برای طبخ غذاهای حاوی سبزیجات بهتر است از روغن نارگیل استفاده کرد زیرا با طعم آن سازگار است.

در بازار روغن نارگیل به دو صورت بکر و تصفیه شده وجود دارد که البته نوع تصفیه نشده آن به دلیل دارا بودن تمام خواص روغن نارگیل پیشنهاد می‌شود.

روغن نارگیل ارگانیک و اصل سفید است؟

روغن نارگیل ارگانیک که از طریق بازرگانی توسکا به فروش می‌رسد دارای دمای ذوب پایینی بوده به همین خاطر در دمای اتاق به حالت مایع و بی رنگ است ولی در یخچال و در زمستان به حالت جامد در آمده و سفید رنگ می‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و تهیه روغن‌های طبیعی مانند روغن گلسرخ، روغن بابونه و روغن بنفشه بو ... می‌توانند به سایت violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی