اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980402379258941

رونمایی از محصول تازه آوا ماشین

دستگاه جدید سی ان سی چوب به بازار ماشین آلات صنایع چوب عرضه شد

کد: 13980402379258941

http://bit.ly/2Rsgst6

، آبیک , (اخبار رسمی): محصول تازه آوا ماشین با نام سی ان سی تخت در کارخانه آوا ماشین رونمایی و به بازار عرضه شد. افراد با استفاده از این دستگاه می‌توانند هر طراحی، حکاکی یا برشکاری را با استفاده از سیستم کامپیوتری انجام دهند.

ارائه دستگاه سی ان سی چوب  به بازار  ماشین آلات صنایع چوب
دستگاه سی ان سی تخت

به گزارش روابط عمومی آوا ماشین، امروز، کارخانه آوا ماشین میزبان رونمایی از دستگاه سی ان سی چوب، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ماشین آلات چوبی عرضه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سرعت ودقت بالا در براده برداری ارائه کند تا این خدمت تازه افزایش تیراژ کار و کیفیت محصولات چوبی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دستگاه سی ان سی چوب دارای محاسنی اعم از سیستم روغن‌کاری و صفریاب اتوماتیک است و می‌تواند باعث سهولت استفاده از دستگاه فوق شود.

آقای مسلم آخوندی مدیرعامل آوا ماشین، تولید این محصول را نتیجه سال‌ها کسب تجربه و کار در این مجموعه دانست و گفت: «فرایند طراحی و ساخت برای تولید این محصول از مهرماه ۹۷ آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را از امروز اعلام کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای گرفتن مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات آواماشین می‌توانند به سایت آواماشین البرز به ادرس avamachineco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواماشین البرز

طراح تولیدکننده ماشین آلات صنعتی : فعالیت خود در صنایع چوب را با ساخت لبه چسبان لترون، mdf درسال 1385 آغاز نمود و سپس در سال 1387 برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص تولید درب های ضد آب نمود وبا ساخت پرس و نواربر غلتکی ABS فعالیت خود را در صنایع چوب افزایش داد. امروزه اکثر تولیدکنندگان درب های ضد آب در شهرهای مختلف از دستگاههای آریا ماشین استفاده میکنند. از سال1390 با تولید پرس وکیوم و ارتقاء آن سعی در افزایش محصولات خود داشتیم. خط مشی ما ساخت دستگاه با کیفیت خوب و با علم روز، تعهد در تحول به موقع دستگاه به خریدار ودر نهایت تلاش برای ارائه خدمات خوب و به موقع به شما خریداران محترم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی