اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804023793612252

با هدف ارائه خدمات و ارائه خدمات انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی سایت مدیر پیامک

کد: 139804023793612252

http://bit.ly/2RxZrh7

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید مدیر پیامک از تاریخ 1398/04/02 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت مدیر پیامک
گزارش فعالیت های جدید مدیر پیامک

به گزارش روابط عمومی مدیر پیامک، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی ارسال پیامک انبوه و ارائه وب سرویس برای اتصال به وب سایت و اپلیکیشن از تاریخ 1398/04/02 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس modirpayamak.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان است.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های ارائه خط خدماتی و ارائه خط اختصاصی رند به فهرست سرویس‌های وبسایت اضافه شده است.

مدیر مدیر پیامک با اعلام این خبر گفت: «ما پنل اس ام اس ارائه می‌دهیم و همواره پشتیبانی و آموزش به کاربران داریم و همچنین به روز رسانی مرتب وب‌سایت با ظاهری جدید و امکاناتی بیشتر ارائه شده و رابط کاربری، این وب سایت را بهتر کرده و این به روز رسانی مد نظر است.»

او همچنین افزود: «مدیر پیامک وب سایت فعال در حوزه ارسال پیامک انبوه و ارائه وب سرویس برای اتصال به وب سایت و اپلیکیشن است. پس از این به روزرسانی، به دنبال ارائه‌ی خدماتی بهتر با پشتیبانی 24 ساعت شبانه روزی در سایت هستیم.

مدیر پیامک پنل نمایندگی اس ام اس نیز ارائه می‌دهد و آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند وارد کسب و کار اینترنتی شوند فرصت مناسبی است که از این فرصت استفاده کنند و با هزینه‌ای اندک و بسیار جزئی پنل اس ام اس نمایندگی تهیه کرده و به همین سبب با فروش پنل اس ام اس و و پیامک و خطوط اختصاصی ماهانه درآمد قابل توجهی کسب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر پیامک

در صورتی که دنبال یک سامانه پیامک با امکانات کامل هستید، مدیر پیامک در خدمت شماست. در پنلی که از ما تهیه میکنید امکان ارسال پیامک انبوه دارید و همچنین نیازی نیست نگران نداشتن خط خدماتی باشید چون ما یک خط خدماتی اشتراکی به شما هدیه می دهیم تا برای کارهایی که جنبه تبلیغاتی ندارند از آن استفاده کنید. همچنین در سامانه ما امکان ارسال پیامک انبوه با شماره های سیم کارت وجود دارد. پیشنهاد میکنیم تمام امکانات سامانه را بررسی نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]