اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153931312252

ارسال سریع پیامک با خط خدماتی برای ارسال کد تایید

کد: 139805153931312252

http://bit.ly/31xa5Zv

، (اخبار رسمی): خدمات دهنده فعال عرصه پنل اس ام اس کشور، ارسال کد اعتبار سنجی را با امکان ارسال سریع با خط خدماتی از امروز وارد سامانه پنل اس ام اس مدیر پیامک کرد. با اتصال آن به سیستم‌های خود می‌توان به راحتی و به سرعت کدهای تایید را با خطوط خدماتی این شرکت ارسال کرد.

ارسال سریع پیامک با خط خدماتی برای ارسال کد تایید در مدیر پیامک
ارسال پیامک مدیر پیامک

به گزارش روابط عمومی مدیر پیامک، عرضه پنل اس ام اس با خط خدماتی و ارسال سریع در مدیر پیامک آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از خط خدماتی بدون نیاز به سفته هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون ارسال پیامک سریع، ارسال پیامک کد تایید یا ارسال پیامک otp را به سهولت خواهند داشت. همچنین می‌توان پترن یا الگوی مخصوص به خود را تعریف کرد.

مهندس پیمان بندی مدیرعامل مدیر پیامک با اشاره به مزیت‌های این خدمت تازه گفت: «تولید این محصول نتیجه یکسال تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال گذشته کار آغاز شده و هم اکنون  ارسال پیامک کد تایید  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: «از ویژگی‌های پنل اس ام اس مدیر پیامک می‌توان به امکان ارسال پیامک صوتی، امکان ارسال پیامک بر اساس کد پستی، امکان ارسال پیامک با سیم کارت، انواع ماژول‌های کاربردی از جمله منشی عضویت و کارت ویزیت الکترونیکی و همچنین ارائه خط خدماتی بدون نیاز به سفته و مراحل اداری اشاره کرد. به استارت تاپ‌ها نیز به رایگان پنل اس ام اس می‌دهیم کافیست خود را از سمت اخبار رسمی معرفی کنند تا بدون دریافت هزینه پنل اس ام اس در اختیار قرار گیرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت مدیر پیامک به نشانی https://modirpayamak.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر پیامک

در صورتی که دنبال یک سامانه پیامک با امکانات کامل هستید، مدیر پیامک در خدمت شماست. در پنلی که از ما تهیه میکنید امکان ارسال پیامک انبوه دارید و همچنین نیازی نیست نگران نداشتن خط خدماتی باشید چون ما یک خط خدماتی اشتراکی به شما هدیه می دهیم تا برای کارهایی که جنبه تبلیغاتی ندارند از آن استفاده کنید. همچنین در سامانه ما امکان ارسال پیامک انبوه با شماره های سیم کارت وجود دارد. پیشنهاد میکنیم تمام امکانات سامانه را بررسی نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]