اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905134474512252

سرویس تازه مدیر پیامک با برند مدیرکال رونمایی شد

ارائه مرکز تماس ابری به بازار برای حذف هزینه های جانبی کسب و کارهای تازه

کد: 139905134474512252

https://bit.ly/31rRWOu

، (اخبار رسمی): محصول تازه مدیر پیامک با برند مدیر کال با نام تلفن ثابت ابری یا مرکز تلفن ابری در شرکت مدیر پیامک یا برند مدیر کال رونمایی و به بازار عرضه شد. هدف اصلی این سرویس حذف هزینه های مرکز تماس برای کسب و کارهای کوچک و ایجاد بستری مناسب برای ارائه تلفن ثابت سازمانی می باشد.

ارائه مرکز تماس ابری به بازار برای حذف هزینه های جانبی کسب و کارهای تازه
سرویس مرکز تماس ابری مدیرکال رونمایی شد

سرویس مرکز تلفن ابری هزینه های چند میلیون تومانی مرکز تلفن را حذف و برای کسب و کارهای تازه و کوچک فرصتی طلایی است

به گزارش روابط عمومی مدیر پیامک، هفته سوم یا چهارم مرداد ماه 99، شرکت مدیر پیامک میزبان رونمایی از مرکز تماس ابری، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه شبکه و فناوری اطلاعات و ارتباطات  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر امکان تماس ورودی و خروجی با تلفن ثابت از سراسر ایران به سراسر ایران با استفاده از تلفن همراه و همچنین امکان استفاده از کانال، صف، تلفن گویا، داخلی و... کلی امکانات و ویژگی های منحصر بفرد دیگر بعلاوه اینکه مالیکت این خطوط بنام کاربر خواهد بود. را ارائه کند تا این خدمت تازه هزینه های میلیونی راه اندازی مرکز تماس حذف می شود و امکان اینکه تمامی کسب و کارهای خرد و کوچک و استارتاپ ها و مدرسان و نمایندگان بیمه و فروشگاه های اینترنتی و کانال های تلگرام و اینستاگرامی و... بتوانند تلفن ثابت داشته باشند و از خدمات و سرویس های مدیر پیامک که ازین پس با بد مدیرکارنل در خدمت کاربران خواهد بود استفاده نمایند. را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، مرکز تماس ابری دارای محاسنی است که اعم از راحتی تماس و کیفیت فوق العاده تماس ها و امکان کانال برای شرکت ها یا مجموعه هایی که میخواهند بصورت همزمان چند نفر از خط تلفن ثابت استفاده نمایند وجود دارد و همچنین هر داخلی میتواند به شماره موبایل یا تلفن ثابت مجزایی متصل باشد است و می‌تواند باعث کاهش هزینه های استارتاپ ها و بالا بردن پرستیژ کاری و ایجاد حس اعتماد و اطمینان به مشتریان آنها شود شود.

پیمان بندی مدیرعامل مدیر پیامک، تولید این محصول را نتیجه رفع مشکل دورکاری برای شرکت مدیر پیامک و سپس رفع مشکل تمامی کسب و کارهای خرد و کوچک و استارتاپ ها با هزینه بسیار پایین و به صرفه می داند و یکسال برای اطمینان روی این محصول کار شده و خودمان ابتدا از این محصول استفاده کرده. پس از عید و بعد از سه ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تیم فنی خیلی سریع توانست این سرویس را علاوه بر اینکه خودمان استفاده میکنیمب رای کاربران مدیر پیامک و سپس برای تمامی مشتریان جدید فراهم کنند. برای تولید این محصول از شهریور سال قبل آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را هفته سوم یا چهارم مرداد 1399 اعلام و ادامه داد: به مشتریان قدیم و جدید اطمینان می دهیم فراتر از تصور آنها و بابهترین کیفیت و با ارزان ترین سرویس منتظر ما باشند. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر پیامک

در صورتی که دنبال یک سامانه پیامک با امکانات کامل هستید، مدیر پیامک در خدمت شماست. در پنلی که از ما تهیه میکنید امکان ارسال پیامک انبوه دارید و همچنین نیازی نیست نگران نداشتن خط خدماتی باشید چون ما یک خط خدماتی اشتراکی به شما هدیه می دهیم تا برای کارهایی که جنبه تبلیغاتی ندارند از آن استفاده کنید. همچنین در سامانه ما امکان ارسال پیامک انبوه با شماره های سیم کارت وجود دارد. پیشنهاد میکنیم تمام امکانات سامانه را بررسی نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]