اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012025720312252

آغاز عرضه و فروش دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری - دستگاه دایورت

کد: 140012025720312252

https://bit.ly/3H6BFks

، (اخبار رسمی): عرصه بازاریابی و فروش مجدد به مشتریان قبلی(ریتارگتینگ) کشور، دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری مدل 2021 را با امکان دارای Wi-Fi و ارسال آنی پیامک کارت ویزیت و پنل پیامک قدرتمند که حتی به بلک لیست ها پیامک ارسال میکند و دستگاهی با متریال و کیفی ساخت عالی رونمایید شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی تابان اس ام اس، از ابتدای اسفند ماه 1400 با رونمایی از مدل جدید دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری آغاز شد  عرضه دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان در وب سایت تابان اس ام اس آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از زبان فارسی و کانفیگ راحت و بی دردسر با ظاهری شکیل و زیبا و مشتری پسند بسیار محترمانه شماره مشتری را جمع نمایید هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون صفحه کلید بسیار عالی و با کیفیت و دستگاهی با برند وای فای عالی و جمع و جور کوچک با قابلیت جابه جایی و روشن شدن با پورت USB یعنی شما میتوانید این دستگاه را با پاور بانک یا شارژ موبایل یا لب تاب یا هر وسیله ای که بتواند برق یو اس بی را تامین کند استفاده نمایید را دارند.

پیمان بندی مدیرعامل تابان اس ام اس با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه 5 سال تحقیق و بررسی و بهبود نسخه های قبلی می باشد که حاصل چند سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال 1394 کار آغاز شده و هم اکنون  دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: این دستگاه چند ویژگی مهم از جمله قابلیت جا به جایی و قابلیت اتصال به وای فای موبایل یعنی هاست اسپات گوشی و کیفیت ساخت عالی و امکان ارسال پیامک آنی کارت ویزیت الکترونیکی نیز داراست. برای  مشاوره و راهنمایی با موبایل و واتساپ 09999901059 یا تلفن 91099991-021 تماس بگیرید

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت تابان اس ام اس به نشانی https://tabansms.com/pos-device مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر پیامک

در صورتی که دنبال یک سامانه پیامک با امکانات کامل هستید، مدیر پیامک در خدمت شماست. در پنلی که از ما تهیه میکنید امکان ارسال پیامک انبوه دارید و همچنین نیازی نیست نگران نداشتن خط خدماتی باشید چون ما یک خط خدماتی اشتراکی به شما هدیه می دهیم تا برای کارهایی که جنبه تبلیغاتی ندارند از آن استفاده کنید. همچنین در سامانه ما امکان ارسال پیامک انبوه با شماره های سیم کارت وجود دارد. پیشنهاد میکنیم تمام امکانات سامانه را بررسی نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]