اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806013978412252

ارائه راهکار عالی جهت ارسال سریع کد اعتبارسنجی یا همان ارسال سریع کد تایید

ارسال سریع پیامک با خط خدماتی ، خدمتی تازه‌ از پنل اس ام اس مدیر پیامک

کد: 139806013978412252

http://bit.ly/31W8Jre

، (اخبار رسمی): رفع مشکل ارسال سریع پیامک با خط خدماتی و رفع مشکلات برنامه‌نویسان برای ارسال سریع کد تایید پیامکی به گوشی موبایل کاربران در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها جهت احراز شماره موبایل کاربران و ایجاد امنیت بیشتر حساب‌های کاربری، ارسال سریع کد تایید در کمتر از 10 ثانیه در پنل اس ام اس مدیر پیامک فراهم شده است.

 ارسال سریع پیامک با خط خدماتی خدمت تازه ای از پنل اس ام اس مدیر پیامک
ارسال سریع پیامک بدون نیاز به تایید جهت ارسال سریع پیامک کد تایید یا ارسال سریع پیامک اعتبارسنجی

ارسال سریع پیامک کد تایید در کمتر از 10 ثانیه برای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که نیاز به احراز شماره موبایل کاربران دارند با خط خدماتی بدون نیاز به سفته و تعهدات توسط پنل اس‌ام‌اس مدیر پیامک میسر شد

به گزارش روابط عمومی مدیر پیامک، یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی، این مجموعه در شهریور سال 98 محصول و خدمت جدید به پنل اس ام اس خود را برای طراحان وب سایت و اپلیکیشن رونمایی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه پیامک ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ارسال پیامک سریع یا ارسال پیامک کد تایید بدون نیاز به تایید اپراتور را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان ارسال سریع پیامک به کسانی که منتظر کد تایید پیامکی خود هستند را راحت کند و باعث سهولت برای برنامه نویس، کاربر و مدیر وب سایت یا اپلیکیشن شود.

بر پایه این اطلاع، پنل اس ام اس دارای محاسنی است که اعم از ارسال سریع پیامک بدون نیاز به تایید اپراتور با خط خدماتی است و می‌تواند باعث کارایی بهتر و راحت‌تر وب‌سایت و احراز شماره تلفن همراه کاربران وب سایت و اپلیکیشن شود.

ارسال پیامک کد تایید در کمتر از 10 ثانیه ارسال می‌شود و نیازی به هیچ تاییدی ندارد

مهندس پیمان بندی مدیرعامل مدیر پیامک، تولید این محصول را نتیجه مطالعه و بررسی بازار و چالش‌های استارتاپ‌ها در حوزه پیامک دانست و گفت: در ابتدایی‌ترین مرحله متوجه شدیم یکی از مهمترین نیازهای حال حاضر برای احراز حساب کاربری و افزایش امنیت کدهای تایید پیامکی هستند. قطعا برای شما هم پیش آمده زمانی که می‌خواهید در اپلیکیشن یا وب‌سایتی ثبت نام کنید یا وارد شوید از شما شماره تلفن گرفته می‌شود و سپس کد تاییدی به گوشی شما ارسال می‌شود و سپس شما کد را در وب سایت یا اپلیکیشن وارد می‌کنید و تایید حساب کاربری یا ورود شما اتفاق می‌افتد. امروزه اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های مختلف ترجیح می‌دهند از این طریق کاربر خود را شناسایی یا تایید کنند لذا بر آن شدیم تا با ارائه خط خدماتی رایگان و امکان ارسال سریع پیامک کمک شایانی به برنامه‌نویسان و مدیران وب سایت کرده باشیم. ثبت نام‌ها و کدهای تایید مورد نیاز بسیاری از اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌ها است و برنامه‌نویسان افزونه‌ها و قالب‌ها نیز ترجیح می‌دهند وب‌سایت خود را به سیستم ارسال سریع پیامک وب سایت مدیر پیامک متصل کنند.

برای تولید این محصول از سال 96 و پس از بررسی بازار و در سال 97 این موضوع را با نمایندگان خود بررسی و از آن پس خط خدماتی نیز در اختیار کاربران قرار دادیم و هم اکنون تمام کسانی که می‌خواهند به وب سایت خود سامانه پیامک متصل کنند کافی است از خطوط خدماتی که ما در اختیار همه کاربران بدون نیاز به هیچ پروسه اداری و نامه‌نگاری می گذاریم استفاده کنند. ما خطوط خدماتی رند و عالی در اختیار آنها قرار خواهیم داد. پس بدون نگرانی می‌توان از پنل اس ام اس مدیر پیامک استفاده کنند و شهریور سال 98 این محصول را به صورت رسمی آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را شهریور 98 اعلام و ادامه داد: برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانند خط خدماتی چیست توضیح بدهم که همه می‌دانیم پیامک‌های تبلیغاتی معضل بزرگی برای ما شده و هر روزه پیامک‌های متعددی از کسب‌وکارهای مختلفی به تلفن همراه ما ارسال می‌شود که گاهی این موضوع بسیار آزاردهنده می‌شود چرا که ارسال‌کنندگان پیامک قطعا به صورت هدفمند این ارسال‌ها را انجام نمی‌دهند که باعث بهترین نتیجه برای خود و باعث آزار و اذیت، گیرندگان پیام نشود، لذا مخاطبان ترجیح می‌دهند که شماره خود را به لیست سیاه مخابرات ببرند و از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص شوند. البته که یکی از راه‌های مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک در گوشی‌های ماست مثل «اپلیکیشن هدهد» که می‌توان از کافه بازار آن را دانلود کرده و از این به بعد این اپلیکیشن تمامی پیامک‌های تبلیغاتی را فیلتر می‌کند و بعد از اینکه به حد مطلوبی رسید یک هشدار به او می دهد تا پس از چند روز آنها را چک کنند و اگر پیامک مهمی درون این لیست بود آن را به لیست سفید ببرند و گرنه به صورت یکجا تمامی پیامک‌های تبلیغاتی را از گوشی خود حذف کنند.  خیلی از مخاطبان از این راهکار ساده اصلا اطلاعاتی ندارند و ترجیح می‌دهند قید دریافت پیامک‌های مهمی که از مجموعه‌های مختلف برای‌شان ارسال می‌شود و گاهی برای‌شان مهم هم است از جمله اینکه ممکن است از طرف دانشگاه یا هیئت یا مجموعه‌ای فرهنگی یا فروشگاه خاصی که دوست دارند پیامک‌های تبلیغاتی آنها را دریافت کنند ارسال می‌شود.

در پاسخ به سوال خط خدماتی چیست؟ باید گفت برای ارسال پیامک قطعا نیاز به یک خط برای ارسال پیامک است. خطوطی که داخل پنل اس ام اس ارائه می‌گردد مجازی و تبلیغاتی هستند. مجازی به این معناست که هیچ سیم کارت یا چیپ یا دستگاهی داده نمی‌شود و صرفا شماره‌ای خریداری می‌شود و مثل خطوط سیم کارتی که خریداری می‌شود، خطوط مجازی نیز به نام شخص ثبت می‌شود و مالکیت آن برای آنهاست. تمامی خطوط مجازی به صورت پیش فرض ماهیت تبلیغاتی دارند از جمله پیش شماره‌های 1000، 2000، 3000، 5000، 021 و 026 و... تبلیغاتی هستند.

وقتی با خطوط تبلیغاتی، ارسال پیامک انجام می‌شود اگر گیرنده شماره خود را در بلک لیست قرار داده باشد پیامک به گیرنده نمی‌رسد و برگشت می‌خورد. البته در پنل اس ام اس مدیر پیامک، هزینه ارسال به بلک لیست‌ها عودت داده می‌شود و وجهی کسر نمی‌شود، پس در این مورد به همین جمله باید بسنده کرد. حال اگر وب‌سایت یا اپلیکیشنی بخواهد ارسال پیامک کد تایید یا پیامک اطلاع‌رسانی از جمله پیامک‌هایی که برای اطلاع کاربر فرستاده می‌شود تا بداند سفارش ثبت شده یا به درخواست پشتیبانی پاسخ داده شده است یا هر پیامکی که صرفا جنبه اطلاع‌رسانی و نه تبلیغاتی را داشته باشد نیز وقتی با خط تبلیغاتی ارسال می‌شود اگر گیرنده در بلک لیست باشد آن پیامک را دریافت نمی‌کند. حال اگر کاربر در اپلیکیشن ثبت نام کرده و منتظر دریافت کد تایید است، چون شماره او در بلک لیست قرار گرفته، پیامک را دریافت نمی‌کند، در نتیجه عواقب بعدی را برای شرکت به همراه دارد. حال اگر یک شرکت یا موسسه یا سازمان یا ... بتواند شرایط و قوانین و مراحل تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی را طی کند ماهیت آن خط از حالت تبلیغاتی خارج شده و ماهیت خدماتی می‌گیرد. زمانی که خط ماهیت خدماتی به خود بگیرد دیگر نباید برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از آن استفاده کرد و در این شرایط تمامی پیامک‌های ارسالی به تمامی شماره‌ها ارسال می‌شود، حتی بلک لیست‌ها نیز پیامک‌ها را دریافت می‌کنند.

با پنل اس ام اس مدیر پیامک، حتی اگر شرکت یا کسب و کار نخواهد یا نتواند خط تبلیغاتی خود را به خط خدماتی تبدیل کند می‌تواند از خطوط خدماتی که به صورت اشتراکی در اختیار کاربران برای ارسال پیامک‌ها و یا اتصال به وب سرویس ارائه می‌شود، استفاده کند.

اختصاص خطوط خدماتی به کاربران مدیر پیامک بدون دریافت هیچ تضمین یا مراحل اداری انجام می‌شود و چون سیستم بسیار هوشمند است هیچ شخصی نمی‌تواند پیامک‌های تبلیغاتی با خطوط خدماتی اشتراکی ارسال کند و صرفا این خطوط خدماتی برای اتصال به وب‌سایت و اپلیکیشن کاربرد دارد. همچنین خطوط اشتراکی قابلیت دریافت پیامک را ندارند. البته که وقتی ارسال پیامک از سمت اپلیکیشن یا وب سایت انجام می‌شود دیگر نیازی به دریافت نیست.

با توجه به اینکه مدیر پیامک حامی استارتاپ‌ها، توسعه دهندگان و کارآفرینان است، کلیه استارتاپ‌ها می‌توانند برای خرید پنل اس ام اس و دریافت خط خدماتی رایگان و استفاده از تمامی امکانات سامانه پیامک از کد تخفیف startsms استفاده کنند.

علاقه‌مندان در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشاوره می‌توانند با شماره‌های 02133438480 و 09120343530 تماس بگیرند و یا به وب‌سایت modirpayamak.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر پیامک

در صورتی که دنبال یک سامانه پیامک با امکانات کامل هستید، مدیر پیامک در خدمت شماست. در پنلی که از ما تهیه میکنید امکان ارسال پیامک انبوه دارید و همچنین نیازی نیست نگران نداشتن خط خدماتی باشید چون ما یک خط خدماتی اشتراکی به شما هدیه می دهیم تا برای کارهایی که جنبه تبلیغاتی ندارند از آن استفاده کنید. همچنین در سامانه ما امکان ارسال پیامک انبوه با شماره های سیم کارت وجود دارد. پیشنهاد میکنیم تمام امکانات سامانه را بررسی نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]